Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نیشابور زمان دقیق استقرار پیمانکار در ورزشگاه انقلاب نیشابور را اعلام کرد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات

هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه نیمه کاره انقلاب نیشابور اظهار داشت: ورزش دغدغه همه مردم شهرستان نیشابور است. مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان نیشابور از دولت اول مرحوم هاشمی رفسنجانی کلنگ خورده، این ورزشگاه را برخی می‌گویند 30 هزار و برخی دیگر می‌گویند 15 هزار نفره بوده اما اکنون روی ظرفیت 5 هزار نفره آن در حال فعالیت هستیم البته طرح گسترش آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صحبت‌های بسیاری درباره این ورزشگاه با وزارت ورزش انجام دادیم و وزیر ورزش و جوانان آقای سلطانی‌فر به نیشابور آمده و بازدیدهایی انجام دادند. اما در این رابطه نکته‌ای می‌خواهم بگویم و آن این است که امروز سرانه ورزشی استان خراسان رضوی نیم‌تر است اما در شهرستان نیشابور، این سرانه 38 سانتی‌متر و شاخص ملی یک متر است یعنی حتی استان ما نیم‌تر از شاخص ملی پایین‌تر است.

چنارانی ادامه داد: البته در نیشابور تیم‌های خوبی در سنگ‌نوردی، والیبال، شنا و 25 ملی‌پوش داریم و در مورد مجموعه ورزشی انقلاب کارهایی انجام شده و دولت قول داده است. آقای سلطانی‌فر دو میلیارد در مرحله اول به این ورزشگاه اختصاص دادند و ما مناقصه پیمانکار برگزار کردیم و امروز به مردم نیشابور قول می‌دهم که در 18 اسفند و روز میلاد حضرت زهرا (س) برنامه گسترده‌ای در سالن انقلاب داریم و از 19 اسفند پیمانکار آنجا مستقر و کار به طور رسمی آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان سال 97 بتوانیم برای 2000 نفر از 5000 نفر این ورزشگاه را به ‌بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: اقدام دیگری که انجام دادیم این است که قرار شد از محل مالیات بر ارزش افزوده صنعت‌گران ما و بنگاه‌هایی که از نظر اقتصادی درآمدهای خوبی دارند کارگروه تبصره 28 را در استان تشکیل دهیم  که سهم مالیات بر ارزش افزوده بنگاه‌‌ها قبل از اینکه به صندوق دولت واریز شود این عزیزان رابطی شوند که مبالغی که هزینه می‌کنند را برای تیم‌های ورزشی و ساخت مجموعه‌های ورزشی اختصاص دهند و این مبلغ را از رقم مالیات آنها کسر می‌کنیم.  

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد