Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:57:00 GMT

جشنواره طبخ ماهی قزل‎آلا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۰۹۳۶

جشنواره طبخ ماهی قزل‎آلا برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جشنواره عرضه و طبخ ماهی قزل‎آلای رنگین کمانی، با هدف ترویج مصرف ماهی و اصلاح رژیم غذایی خانواده‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۸ دوشنبه آینده ۲۱ اسفند ۹۶ در پارک لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره عرضه و طبخ ماهی قزل‎آلای رنگین کمان، تا ۱۷ اسفندماه جاری به آموزشگاه نرگس واقع در فلکه آبی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نفرات اول تا دهم ارائه دهنده بهترین طبخ ماهی در این جشنواره جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ چهارمحال و بختیاری با تولید سالانه بیش از ۲۴ هزار تن ماهی قزل‎آلا در بیش از ۳۰۰ مزرعه فعال پرورش ماهی سردابی استان، رتبه نخست تولید ماهیان سردابی کشور را دارا می‌باشد.

انتهای پیام/ن

جشنواره عرضه و طبخ ماهی قزل‎آلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: جشنواره بهار نارنج هفته آینده (۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه) در کومله شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره بهار نارنج کومله، یکی از جشنواره‌های پرمخاطب در طول سالیان گذشته با حضور گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده است. 

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، این جشنواره با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنگرود، شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله برگزار می‌شود.

جهانی تصریح کرد: آداب و رسوم مرتبط با بهار نارنج در شهرستان لنگرود از قدمت دیرینه برخوردار بوده و یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره، معرفی خرده‌فرهنگ‌های مرتبط با این محصول در آیین‌های سنتی مردم این منطقه و همچنین آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با جاذبه‌های مختلف گردشگری استان گیلان است.

او گفت: در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت جشنواره کودک، روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جشنواره غذا‌های سنتی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت جشن بزرگ بهار نارنج و در روز جمعه ۲۱ اریبهشت هم جشن بازی‌های بومی محلی از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در کومله لنگرود برگزار خواهد شد. 

کومله از توابع شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

بانوان گیلانی از شکوفه‌های بهار نارنج در تهیه اسانس طبیعی، مربا، دمنوش، عرقیات و شربت استفاده می‌کنند.

مصرف این گلبرگ‌های عطرآگین علاوه بر درمان بیماری‌های عصبی، نشاط آور و آرامبخش است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • تشکیل رنگین کمان در آسمان بردسکن
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد