Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@14:21:46 GMT

پرسپولیس با شکست الوصل صدرنشین شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۴۳۸۴

پرسپولیس با شکست الوصل صدرنشین شد

تیم فوتبال پرسپولیس سومین دیدار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایران آنلاین، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز دو تیم پرسپولیس و الوصل در گروه C و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر صفر الوصل امارات را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه اول این بازی تیم پرسپولیس که به لحاظ باخت در دربی شرایط روحی مناسبی نداشت، در دقیقه 36 و در شرایطی مشکوک به آفساید موفق شد گل اول خود را توسط فرشاد احمدزاده به ثمر برساند. این گل شرایط روحی سرخپوشان را بهبود بخشید و در دقیقه 41 نیز علی علیپور از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سرخپوشان به گل دوم دست یابند و نیمه نخست را با همین نتیجه به پایان برسانند.
در نیمه دوم نیز برتری با سرخپوشان بود. در دقیقه 54 ارسال دیدنی محمد انصاری با پرش بلند احمدزاده و ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد. همچنین در دقیقه 59 بازی ارسال زمینی احمدزاده با ضربه ناقص نعمتی به دست مدافع الوصل برخورد کرد که داور عراقی اعتقادی به پنالتی نداشت. حملات پرسپولیسی ها ادامه داشت و این تیم حتی در دقیقه 82 بازی نیز توسط گادوین منشا صاحب موقعیت خطرناکی شد. در این دقیقه ارسال زمینی و فوق العاده احمد نوراللی در شش قدم با بدترین ضربه ممکن از سوی منشا همراه شد تا موقعیت گل سوم به راحتی از دست برود و ضربه این بازیکن فضای بالای دروازه را شکافت و راهی اوت شد. دو دقیقه بعد توپ‌گیری و در ادامه فرار 50 متری علی علیپور در شرایطی که مدافعان الوصل او را مشایعت می کردند در نهایت با ضربه خوبی همراه نشد تا دروازه بان حریف به سادگی آن را از آن خود کند. در انتهای بازی تیم میهمان بر روی دروازه بیرانوند فشار آورد و صاحب چند موقعیت شدند، اما در نهایت این دیدار با برتری 2 گله پرسپولیس به پایان رسید.
در یکی دیگر از دیدارهای این گروه نیز نسف قارشی موفق شد با نتیجه یک بر صفر السد قطر را شکست دهد. در پایان سومین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این گروه سه تیم پرسپولیس، نسف قارشی و السد 6 امتیازی شدند اما پرسپولیس با تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!