Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: متوجه حضور علی اکبر طاهری در ورزشگاه نشدم.

طرفداری- حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت:

خوشحالیم بعد از نتیجه‌ای که در دربی رقم خورد توانستیم در این بازی پیروز شویم به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم تا بتوانیم بعد از شکست مقابل السد به نتیجه بهتری برسیم و در آسیا بالا بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه با توجه به شکست السد مقابل الجزیره آیا پرسپولیس می‌تواند به مرحله بعد صعود کند، گفت:

ما کاری به نتیجه تیم‌های دیگر نداریم باید به دنبال کسب نتیجه باشیم و همین بازی‌های خوبی را ادامه بدهیم.

گرشاسبی در رابطه با حضور پرشور هواداران خاطرنشان کرد:

هواداران عاشق پرسپولیس هستند و از تیم حمایت می‌کنند اگر آنها گلایه‌ای کردند به خاطر عشق زیاد‌شان است و اصلاً دوست ندارند تیم‌شان بازنده شود ناراحتی آنها به حق بود ما هم خیلی صحبت کردیم و گفتیم حق با هواداران است و خوشبختانه بازیکنان هم جبران کردند. 

وی در مورد بدهی جدید به ژوزه تصریح کرد:‌

طلب ژوزه پرداخت شده و فقط پولی بابت هزینه دادگاه CAS بود که باید پرداخت شود و اخیراً به ما اعلام شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با حضور علی‌اکبر طاهری و ترکاشوند در طبقه دوم ورزشگاه آزادی عنوان کرد:

متوجه حضور آنها نشدم اگر آمدند دست‌شان درد نکند که برای تشویق تیم‌شان به ورزشگاه آمده‌اند جا دارد از علی پروین و پیشکسوتان تشکر کنم که آنها در این بازی هم از پرسپولیس حمایت کردند.

وی در رابطه با بحث تمدید قرارداد بازیکنان گفت:

این کار در حال انجام است ما فرصت کافی نداشتیم چرا که در این مقطع پشت سر هم بازی داشتیم الان هم باید سریعاً خودمان را آماده کنیم تا برای دیدار برگشت راهی امارات شویم.