Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:12:41 GMT

تیم نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۵۶۹۰

تیم نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شد

گچساران - ایرنا - سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به رای فدراسیون هندبال مبنی بر پیروزی تیم هندبال سپاهان بر تیم شهرداری کازرون در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال ، تیم نفت و گاز این شهرستان قهرمان لیگ برتر هندبال مردان ایران شد.

مجید راستی پور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران اکنون 24 امتیاز و شهرداری کازرون 21 امتیاز کسب کرده اند و تنها یک بازی تا پایان فصل باقی مانده که مصاف رو در روی این دو تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در صورتی که شهرداری کازرون موفق شود تیم نفت و گاز گچساران را در بازی خانگی خود ببرد 23 امتیازی می شود و بدین ترتیب قهرمانی نفت و گاز گچساران در سی امین دوره رقابت های لیگ برتر قطعی است.
دیدار تیم‌های شهرداری کازرون و سپاهان اصفهان از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور در حالی که تا دقایق پایانی نیمه دوم با نتیجه 25 بر 21 به نفع سپاهان اصفهان دنبال می‌شد با اعتراض کازرونی‌ها نیمه تمام ماند.
عصر امروز دوشنبه در کمیته رسیدگی به تخلفات فدراسیون هندبال پس از بررسی کارشناسان، بازبینی فیلم بازی، گزارش داور و ناظران، بازی با نتیجه 10 بر صفر به سود تیم فولاد مبارکه اصفهان اعلام شد.
نفت و گاز گچساران که تا پایان هفته سیزدهم 345 گل وارد دروازه حریفان و 272 گل دریافت کرده دارای یکی از قوی‌ترین خطوط حمله و دفاع لیگ برتر هندبال کشور بوده است.
بیشترین تفاضل گل لیگ برتر هندبال امسال با 73 در اختیارتیم هندبال نفت و گاز گچساران است.
شهرداری کازرون با 21 امتیاز جدی‌ترین رقیب نفت و گاز گچساران است.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شده بود.
این تیم با بدست اوردن مقام چهارم باشگاه‌های آسیا و هفتم جام قهرمانی هندبال باشگاه‌های جهان در سال‌های 1395 و 1396 برای کشور افتخار کسب کرده است.
8143/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند