Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@04:36:13 GMT

ماجرای چادری که شهید علم‌الهدی هدیه داد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۷۶۲۱

ماجرای چادری که شهید علم‌الهدی هدیه داد

به گزارش جام نیوز، زینب نوروزی خادم الشهدا راهیان نور اظهار داشت: بعد از پایان دوران مدرسه خیلی ناراحت بودم که نمی‌توانم به راهیان نور بروم، تا اینکه یک شب در خواب دیدم شهیدی یک چادر ساده خاکی به من هدیه می‌دهد و می‌گوید همیشه آن را به همراه داشته باش.

 

وی افزود: بعد از این خواب جستجو کردم و متوجه شدم که او شهید محمدحسین علم‌الهدی بوده است، از آن پس در کار‌های مختلف به شهدا متوسل می‌شوم و به دوستانم هم این کار را توصیه می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوروزی با تاکید بر اینکه چادر حضرت زهرا (س) حریم امنی برای من است، تصریح کرد: برای انتخاب پوششِ چادر توهین‌ها و تمسخر‌های زیادی را شنیدم، اما با صبر و استقامت و علاقه‌ای که به راه شهدا داشتم در مقابل این رفتار‌ها مقاومت کرده و پای اعتقاداتم ماندم.

 

وی افزود: توسل جستن به شهدا قطعا اثر دارد، نذر ختم قرآن و هدیه آن به روح شهید علم‌الهدی را برای خادمی شهدا کرده بودم، حدود سی صفحه به انتهای ختم مانده بود که از شبکه مرکزی خادمین با من تماس گرفتند و گفتند که برای خادمی شهدا انتخاب شده‌ام.

 

این خادم شهدا در ادامه گفت: امروزه شاهدیم بعضی از جوانانِ ما برخی افراد شاخص غربی را می‌شناسند، اما متاسفانه قهرمانان واقعیِ خودمان که همان شهدا هستند را نمی‌شناسند و این نشان می‌دهد که کوتاهی‌هایی در این امر مهم صورت گرفته است که باید با جهاد فرهنگی جبران شود.

 

دفاع پرس

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس