Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@07:52:23 GMT

برتری خانگی نسف‌قرشی مقابل السد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۷۷۰۰

تیم نسف قارشی با پیروزی خانگی مقابل السد، راه صدرنشینی تیم پرسپولیس را در گروه C لیگ قهرمانان آسیا هموارتر کرد.به گزارش بلاغ، تیم‌های نسف‌قارشی ازبکستان و السد قطر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم ازبک موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود عبور کند. در این بازی، هم ژاوی و هم مرتضی پورعلی‌گنجی به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی السد نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسف قارشی و السد حریفان پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا هستند که تیم ازبک در بازی رفت با سه گل مغلوب شاگردان برانکو شد، اما یاران ژاوی و مرتضی پورعلی‌گنجی موفق شدند با نتیجه 3 بر یک سرخپوشان را با شکست بدرقه کنند.

با این نتیجه، نسف قارشی شش امتیازی شد تا به‌صورت موقت به صدر گروه C صعود کند، اما بعید است که صدرنشینی ازبک‌ها دوام چندانی داشته باشد، چون بازی پرسپولیس هم حدود 10 دقیقه پس از این بازی به اتمام می‌رسد و شاگردان برانکو می‌توانند با تفاضل گل بهتر نسبت به نسف‌قارشی، صدرنشین گروه شوند. آنها تا دقیقه 80 با دو گل از الوصل پیش هستند.

کد مطلب: 353725 مرجع : تسنیم 

میزان صادرات مرکبات رقمی نیست که بیان شود!/ابلاغ دیرهنگام مشوق‌های صادراتی و نارضایتی باغداران

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

جواد جون کجایی!؟ دقیقاً کجایی!؟

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

    برتری خانگی نسف‌قرشی مقابل السد حمایت از نام خلیج فارس در ورزشگاه آزادی AFC ستاره الغرافه را نقره داغ کرد ساغلام: با پیروزی مقابل الغرافه و الاهلی صعود می‌کنیم واکنش شفر به تمدید خودکار قراردادش با استقلال پیروانی: مسلمان با توصیه در ترکیب قرار نگرفت گرشاسبی: با تکرار بازی امروز مشکلی برای صعود نداریم جنجال بازیکن الوصل در رختکن پرسپولیس! پالس‌های منفی شفر به استقلال! صحبت‌های تیام درمورد دربی و فوتبال ایران عیدی برانکو به اعضای تیم پرسپولیس نتیجه بازی الجزیره - تراکتورسازی سرمربی الوصل: بد بازی نکردیم برانکو: از برد مقابل الوصل خیلی خوشحالیم برتری فنی شاگردان برانکو مقابل نماینده امارات شکست السد بدون پورعلی گنجی شادی گل عجیب پرسپولیسی‌ها تساوی تراکتورسازی و الجزیره در نیمه اول حمایت از نام خلیج فارس در ورزشگاه آزادی حضور یک بانوی تراکتوری در ورزشگاه  

حرکت عجیب مسی، غیرعادی بودنش را اثبات کرد!

بازی فوتبالی که ۳۶ اخراجی داشت!

پیروزی پر گل غیرت با هت‌تریک ستاره ایرانی

درگیری لفظی پیروانی با یک خبرنگار

اعلام زمان نشست خبری دایی و پورموسوی

IOC محرومیت کمیته المپیک روسیه را لغو کرد

بازیکن الهلال بازی با استقلال را از دست داد

برف لندن سفر اینفانتینو به تهران را به تاخیر انداخت

هزینه‌های میلیونی برای معرفی یک مدیر ناکام!

تاریخ‌سازی سریعترین دونده ایران در انگلیس

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد