Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: وجود دستگاه های مختلف حمایتی و موازی کاری بین آنها کار برای ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان جامعه را در این شهرستان سخت کرده است.

احمد ایزدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بدون ذکر نام نهاد یا دستگاهی افزود: هم اکنون برای کمک رسانی به نیازمندان دستگاه های مختلفی نسبت به ارائه خدمات فعالیت دارند
وی ادامه داد: تنها راه حل برای برطرف کردن مشکل موجود ، طراحی سایت جامع الکترونیک و بانک اطلاعات محرومان و نیازمندان واقعی است که باید توسط دولت انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول تصریح کرد: وجود سایت جامع الکترونیک در خصوص نیازمندان و خدماتی که می گیرند نسبت به نظارت بر فعالیت ها موجب جلوگیری از موازی کارهاست.
ایزدی در خصوص خدمات امسال این نهاد به افراد زیر پوشش برای ایجاد مشاغل یادآور شد: در 11 ماهه سال 1396، 26 میلیارد ریال وام به 149 نفر در زمینه های دامپروری، صنعتی و صنفی به مددجویان پرداخت شده است .
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز اظهار کرد: هم اکنون حدود هفت درصد از جمعیت 50 هزار نفری این شهرستان زیر پوشش این نهاد هستند.
ایزدی بیان کرد: سه هزار و 200 نیازمند در این شهرستان از خدمات این نهاد حمایتی استفاده می کنند.
به گفته وی امسال برای رفاه حال مددجویان 33 واحد مسکونی با صرف اعتبار 6 میلیارد ریال احداث و تحویل متقاضیان شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
با وجود تشکیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر موسسه و نهادهای خیریه ، نهادهای مختلف دولتی خدمات و کمک هایی را در اختیار نیازمندان قرار می دهند.
به گفته کارشناسان وجود چنین چالشی علاوه بر موازی کاری و اتلاف هزینه ها موجب می شود که برخی افراد نیازمند از چند نهاد، کمک هایی را دریافت کنند.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام