Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اهمیت احداث و باغ موزه دفاع مقدس برای استان البرز به عنوان استانی که امیران و لشکریان 10 سیدالشهدآء از آن به ظهور نشسته اند، بسیار است.

 

با این وصف باید دید که چگونه است که طی سال های اخیر هم چنان این مهم محقق نشده است و نوجوانان و جوانان البرزی برای آشنایی با مضامین دوران دفاع مقدس از یک باغ موزه با این محوریت برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست هیئت امناء فرهنگی دفاع مقدس در استانداری البرز طی هفته جاری بار دیگر زمینه پرداختن به این موضوع گردید.

استانداری البرز از همان ابتدا مسئولیت اجرای کار را بر عهده شهرداری خواند و بر این مطلب تاکید شد که 40 درصد بودجه که باید با همت شهرداری محقق می گردید همچنان معطل مانده است.

علی نصیری، شهردار کرج که قریب سه ماه از فعالیت وی می گذرد، طی این جلسه از اختصاص بودجه ای به مبلغ 15 میلیارد تومانی برای احداث و راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

انتظار می رود در روند جریان های متعددی که شورای شهر کلانشهر کرج در خصوص طرح سوال از شهردار و پرداختن به این مطلب که چه کسی معاونت های مختلف شهرداری را برعهده بگیرد یا نگیرد، همراه با نصیری در جریان این امر فرهنگی قرار گیرند و نسبت به آن خود را مسئول بدانند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با هشدار وقوع گرد و‌خاک در استان از افراد آسیب پذیر و بیماران قلبی خواست از حضور در فضای باز خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود