Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@13:07:20 GMT

کاشت یک اصله نهال بادام در گردنه قوچک توسط روحانی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۱۱۵۲

رویداد۲۴-به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری رئیس‌جمهوری ضمن غرص یک اصله نهال بادام، طرح ۱۲۰۰ هکتاری کمربند سبز پیرامون شهر تهران را افتتاح کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری صبح سه شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ضمن غرص یک اصله نهال بادام در گردنه قوچک، طرح ۱۲۰۰ هکتاری کمربند سبز پیرامون شهر تهران را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در اراضی متعلق به ارتش و سپاه طی پنج ماه اخیر و از سوی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهردار اجرا شده است. با اجرای این طرح مساحت کمربند سبز پیرامون تهران به بیش از ۴۰ هزار هکتار افزایش یافت.

در این مراسم محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی٬ محمد علی نجفی شهردار تهران و محمدرضا تابش نماینده مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به طول ۱۸۰۰ متر از سوی شهرداری تبریز اجرا می‌شود و این شرکت به منظور توسعه خدمت رسانی به مشترکان شرکت، پروژه جابجایی شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت این طرح را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۳۷ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، برای اجرای این پروژه ۱۴ پایه ۱۴ متری، ۱۴ عدد فونداسیون پایه چراغ، چهار اصله تیر ۱۵ متری، ۲۳ اصله تیر ۱۲ متری نصب و جای گذاری و ۷۰۰ متر کابل روکشدار ۱۲۶( آلومینیومی) و ۳۵۰ متر کابل خودنگهدار ۹۵ و یک ست کابل ۲۰ کیلو ولت نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، در ادامه اجرای این طرح ۶۰ اصله تیر ۱۲ و ۹ متری، نصب و جای گذاری خواهد شد.

فرج نیا اضافه کرد: در راستای این پروژه بزرگ ۲ هزار و ۵۵۷ متر کابل و ۲ دستگاه تابلو برق جای گذاری و ۲۸ عدد چراغ ۱۲۰ وات نصب خواهد شد.

کد خبر 6093951

دیگر خبرها

  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در تهران (عکس)
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر