Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تحصیلات تکمیلی مطالعات فرهنگی دانشگاه هایدلبرگ آلمان به ۶ دانشجوی متقاضی تحصیل در مقطع دکتری بورسیه می‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه تحصیلات تکمیلی مطالعات فرهنگی دانشگاه هایدلبرگ آلمان هر ساله تعدادی از متقاضیان دوره دکتری را بورسیه می‌کند. از سال ۲۰۰۸، ۹ گروه از طریق این برنامه بورسیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان برای اخذ این کمک هزینه، باید مدرک کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته‌های علوم انسانی یا علوم اجتماعی که نمره بالایی نیز اخذ کرده باشند، به دانشگاه هایدلبرگ ارائه دهند.

متقاضیانی که هنوز مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند نیز باید نامه‌ای از دانشگاه که نشان‌دهنده پیشرفت تحصیلی آن‌ها است را به دانشگاه هایدلبرگ ارائه دهند.

همچنین متقاضیان باید مدرک تسلط به زبان انگلیسی را به دانشگاه ارائه کنند. به طور مثال مدرک تافل اینترنتی با نمره ۱۰۰ و یا مدرک آیلتس با نمره ۷ قابل قبول است. البته روش‌های دیگری نیز برای اثبات مهارت زبانی وجود دارد.

متقاضیانی که مدارکشان به یکی از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی است، می‌توانند آن را مستقیم به آدرس دانشگاه هایدلبرگ ارسال کنند. مدارکی که به زبان‌های دیگر هستند، باید به عنوان مدرک ترجمه‌شده به زبان انگلیسی یا آلمانی ارسال شوند.

متقاضیان باید درخواست خود را تا تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۸ به صورت آنلاین در سایت دانشگاه هایدلبرگ ثبت کنند. این روند سه مرحله دارد. درابتدا باید متقاضیان برای ثبت نام وارد سیستم آنلاین درخواست تحصیلات تکمیلی مطالعات فرهنگی شوند.

دستورالعمل‌های بعدی بعد از ورود به سیستم در دسترس خواهد بود. در طول فرآیند درخواست، متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را در هر زمان ذخیره کنند.

در مرحله اول، متقاضیان باید مدارک تحصیلی، توصیه‌نامه دو استاد، خلاصه‌ای از پروژه دکتری و برنامه کاری، نامه‌ای که نشان‌دهنده انگیزه متقاضی باشد را به همراه مدرک زبان خود برای دانشگاه بفرستند.

مرحله دوم، کمیته انتخاب دانشگاه، از میان متقاضیان، بهترین افراد را انتخاب می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که پروژه خود را در بازار کار دانشگاه هایدلبرگ ارائه دهند. مرحله سوم و پس از مصاحبه، افرادی که به آن‌ها بورس تعلق می‌گیرد، مشخص می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه

به گزارش «تابناک» به نقل از  خبر نامه امیر کبیر، سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.
 
روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.


سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد
 
رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.
 
اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.
 

دیگر خبرها

  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه