Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ کارکنان کمیته امداد استان زنجان به مناسبت 14 اسفند ، سالروز تاسیس این نهاد با نماینده ولی فقیه استان زنجان و امام جمعه شهر زنجان دیدار کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام (ره) ، گفت: تدبیر و اندیشه امام راحل در تاسیس کمیته امداد 22 روز پس از پیروزی انقلاب آثار و کارکردهای این نهاد مقدس را به خوبی نشان داده و منشا خیر و برکات برای جامعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شان و منزلت اجتماعی انسان مهمترین وجه شخصیتی هر فردی محسوب می شود، افزود: آثار و برکات خدمات کمیته امداد در طول فعالیت این نهاد بر هیچ کس پوشیده نیست که مهمترین آن احیای عزت نفس نیازمندان است.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه کم کردن آمار نیازمندان از اهداف متعالی و ارزشمند کمیته امداد است، ادامه داد: اقدامات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان به ویژه در بخش مسکن و اشتغال قابل تقدیر است.
امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه قدمهای خوب و موثری توسط کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند این نهاد در حوزه محرومیت زدائی برداشته شده است، گفت: خدمات کمیته امداد مایه دلخوشی جامعه بوده و افزایش مشارکت مردم در برنامه های این نهاد حاصل کارکرد موثر این نهاد در حوزه فقرزدائی بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات مناسب کمیته امداد در حوزه مشارکتهای مردمی به ویژه مسجدمحوری و ایجاد مراکز نیکوکاری افزود: اقدامات کمیته امداد در ساماندهی فعالیتهای خیرخواهانه مساجد در قالب مراکز نیکوکاری اقدام ارزشمندی است که موجب تشویق و ترغیب خیران برای کمک به نیازمندان می شود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار انجام وظیفه اداری نوعی عبادت نیز محسوب می شود، ادامه داد: برنامه های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی نشان می دهد با مطالعه و شناخت می توان خدمات خوبی ارائه کرد که این موضوع در کارکردهای این نهاد به خوبی ملموس است.

انتهای پیام/ن

قدمهای خوب وموثری  کمیته امداد زنجان در حوزه محرومیت زدایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم و خیرین در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، گفت: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت این نهاد امدادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله سوده اظهار کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که تعداد زیادی از این افراد معلمان هستند، همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

آسوده با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

کد خبر 749633

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه