Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:32:51 GMT

بازار عید کرمانشاه برای سارقان ناامن می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۲۲۸۴

بازار عید کرمانشاه برای سارقان ناامن می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از تشدید اجرای طرح «امنیت بازار نوروز» از امروز (15 اسفند) خبر داد.

سرهنگ حسین براری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز اجرای طرح «امنیت بازار نوروز» از ابتدای اسفند، گفت: از امروز (15 اسفند) این طرح با شدت بیشتری به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: در این طرح گشت‌های محسوس و نامحسوس سواره، پیاده و موتوری به کار گرفته شده‌ و با دقت تمام معابر و بازارها را تحت نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براری افزود: بازارهای مهم شهر کرمانشاه علاوه بر بازار اصلی مرکز شهر، بازار نوبهار، مسکن و الهیه است که نیروها عمدتا در این مناطق مستقر هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح در سالهای گذشته تاثیر بسیاری بر کاهش میزان سرقت در ایام پایانی سال داشته، گفت: برخی گشت‌های پلیس در پاساژهای مهم بطور ثابت مستقر هستند.

وی تاکید کرد: قطعا امسال با تلاش مضاعف بازار نوروز را برای سارقان ناامن خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست خریدهای نوروز را به روزهای پایانی سال که شلوغی بازار به اوج خود می‌رسد و احتمال سوءاستفاده سارقان وجود دارد موکول نکرده و از هم اکنون برنامه ریزی برای خرید داشته باشند.

براری افزود: همچنین از مردم می‌خواهیم برای خرید حتما از کارت عابربانک استفاده کرده و از همراه داشتن وجه نقد خودداری کنند و توصیه می‌شود حتما بعد از خرید و کشیدن کارت عابر بانک، خودشان رمز کارت را وارد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از مردم خواست هرگونه حرکت مشکوک افراد در بازار را به پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان