Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید هر چه سریع‌تر نسبت به تغییر وضعیت پیاده راه سازی در خیابان ۱۷ شهریور اقدام شود چرا که بیش از ۱۰ هزار شغل و خانوار از این اقدام متاثر شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد علیخانی در پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح پیاده راه سازی خیابان ۱۷ شهریور بدون انجام مطالعات و در نظر گرفتن مطالعات فرهنگی، اقتصادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به صورت گازانبری انجام شده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح پیاده راه سازی انجام شده که قیمت روز آن حدود هزار میلیارد تومان می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به ورود خسارت و آسیب به حدود هزار واحد صنفی اظهارکرد: این طرح حدود ۱۰ هزار شغل و خانواده را متاثر کرده و محله‌ای انقلابی را به محلی برای جولان فروشندگان مواد مخدر Drugs تبدیل کرده است.

علیخانی ادامه داد: از شهردار تهران درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر به داد مردم منطقه برسد و با اقدامی سریع نسبت به تامین رضایت شهروندان فراهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهم ترین خبر های 24 ساعت گذشته رکنا شوهر سابق زنم درخواست شرم آوری از راضیه دارد! الهام وقتی با کلید یدکی وارد خانه مجردی امیر شد، صحنه بدی دید! استاد معروف دانشگاه در حمام همسایه ها دوربین مخفی نصب کرده بود + عکس جزییات سقوط هواپیمای آسمان تشریح شد مرگ دردناک ۲ سرنشین جوان خودروی پژو 207 شعله ور در اتوبان همت + فیلم و عکس این پسر بچه 6 ساله 12 میلیون نفر هوادار دارد!+تصاویر سرقت طلاهای مرد سنندجی با شکنجه های هولناک در تهران + عکس مرد همسایه وقتی بدون اجازه وارد خانه زن تنها شد، خشکش زد! + عکس بچه ام حاصل ارتباط شوم زنم با دوست صمیمی ام است، چه بکنم؟! + عکس قتل وحشیانه دو خواهر در یکی از خیابان های جیرفت + عکس صحنه جرم گل ۷ برابر ازحشیش خطرناکتر است خوشحال ترین هووی های جهان را بشناسید + عکس ها دختر جوان که شوهر صیغه ای مادرش را کشته بود، اعدام نشد +عکس فیلم لحظه انفجار 500 کپسول گاز در خرمدشت پردیس + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • ۶۵ هزار هکتار از شالیزارهای شمال یکپارچه سازی می شود