Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی با هشدار به حماس در خصوص نزدیک شدن به ایران و حزب الله، این جنبش را به "مجازات" تهدید کرد.

ایران آنلاین /آیال زامیر، رئیس فرماندهی جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی به جنبش حماس هشدار داد در صورت نزدیک شدن به ایران و حزب الله به شدت با این گروه برخورد خواهند کرد.

زامیر گفت، "بهبود شرایط در غزه به بازگشت اسرائیلی‌ها از جمله دو سرباز ربوده شده بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" از نظر "اسرائیل" این دو نظامی در جنگ اخیر علیه نوار غزه کشته شده‌اند و حماس تنها اجساد آنها را در اختیار دارد ولی حماس تلویحا از اسارت آنها خبر داده و از ارائه اطلاعات بیشتر درباره آنها بدون دستیابی به امتیازاتی از جانب اسرائیل خودداری می‌کند.

زامیر در ادامه جنبش حماس را به استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی برای انجام حملات خود که هر هفته در نزدیکی مرز غزه با اراضی اشغالی رخ می‌دهد و نیز منحرف کردن اذهان فلسطینی‌ها از مشکلاتی که این جنبش دارد، متهم کرد.

رژیم صهیونیستی چند سالی است که نوار غزه را به شدت تحت محاصره قرار داده و زیرساخت‌ها در این منطقه را از بین برده است. این امر بحران‌های بزرگی را در تمامی زمینه‌ها برای ساکنان غزه به وجود آورده است.

سازمان ملل با استناد به قوانین بین المللی خواستار گشایش گذرگاه‌ها، لغو محاصره و ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه شده اما تل‌آویو تمامی قطعنامه‌های بین المللی موجود در این زمینه را زیر پا گذاشت.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم

سامی ابوهرزی، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که این جنبش همچنان در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس اخیر است. او در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا که مدعی شده حصول توافق به حماس بستگی دارد، گفت که این راهکاری است برای آنکه سرزنش‌ها را از اسرائیل دور کند و حماس را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش الجزیره، ابوهرزی تصریح کرد: «اظهارات بلینکن با واقعیت در تضاد است. [اما این گفته‌ها] برای او که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل شناخته می‌شود و نه آمریکا، چندان عجیب نیست». 

وی افزود: «حتی تیم مذاکره‌کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بوده است». 

آنتونی بلینکن که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده امروز (چهارشنبه) با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد و مدعی شد در صورت هرگونه شکست در دستیابی به توافق، جنبش حماس مقصر خواهد بود. ادعا‌های وی در حالی بیان می‌شود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ادامه جنگ افروزی علیه غزه، شب گذشته اعلام کرد حتی در صورت حصول توافق هم نقشه حمله زمینی به شهر رفح را عملی خواهد کرد.

به گفته یک مقام مصری و صهیونیست، چارچوب توافق فعلی که با میانجیگری مصر و قطر مورد بحث قرار گرفته، در مرحله اول خود منجر به آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در ازای توقف شش هفته‌ای خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حماس : پایان هر توافقی باید تضمین‌ کننده آتش‌ بس دائمی باشد
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • الاخبار متن پیشنهاد رژیم صهیونیستی به جنبش حماس را منتشر کرد
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد