Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@22:01:04 GMT

بازگشایی خانه سیمین و جلال اتفاق خوبی بوده است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۳۰۴۴

بازگشایی خانه سیمین و جلال اتفاق خوبی بوده است

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، احمد مسجدجامعی در تذکرات پیش از دستور پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:‌ بازگشایی خانه سیمین و جلال اتفاق خوبی بوده است ولی این خانه‌ها مقداری توجه می‌خواهد.

وی افزود: بنده به خانه اخوان‌ثالث رفته‌ام و این خانه‌ای است که اخوان در آن زندگی می‌کرد ولی آن بو و حس را ندارد و الان نگران هستیم که خانه موزه سیمین و جلال نیز اینطور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: در خانه سیمین عکس مصدق، تختی و نقاشی سهراب سپهری بوده است و انتظار می‌رود که این موارد در خانه‌موزه سیمین و جلال رعایت شود.

مسجدجامعی گفت: اگر قرار است خانه سیمین و جلال رونمایی شود، باید تمام چینش اتاق مانند زمانی باشد که این دو فرد در آن خانه زندگی می‌کردند.
706

احمد مسجدجامعی شورای شهر تهران خانه سیمین و جلال سهراب سپهری خانه‌موزه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • سیمینی که دانشور بود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم