Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل امور حقوقی دانشگاه تهران اعلام کرد که مدارک صادره از سوی «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران»، جعلی است.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه اداره کل امور حقوقی دانشگاه تهران آمده است: "اداره کل امور حقوقی دانشگاه تهران، جعلی بودن مدارک صادره از سوی «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران»، (منحله و درحال تصفیه) و اعلام آن شرکت به‌عنوان موسسه یا واحد غیرمجاز آموزشی و تحقیقاتی و فرهنگی را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه پیگیری‌های مداوم حقوقی و قضایی دانشگاه تهران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سرانجام، برابر آرای قطعی صادره از شعب ۶۷ و ۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، شرکتی که «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران سهامی خاص» نام داشت و پیش از این نیز فرایند انحلال و تصفیه آن (عطف به آگهی انحلال آن در روزنامه رسمی کشور به شماره ۲۰۶۰۰ مورخ ۰۲/‏۰۹/‏۱۳۹۴‬ صفحه ۴۷) آغاز شده بود، به‌عنوان یک موسسه یا واحد آموزشی و تحقیقاتی و فرهنگی غیرمجاز که با ارتکاب جعل مدارک (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) صادر کرده، شناخته شد.

هم‌چنین برابر حکم قطعی شعبه ۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران «حکم به ضبط علامت و آرم مجعول و مدارک جعلی»، صادر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیمی، یک پژوهشگر اظهار کرد: در شرکت دانش بنیان روی مواد اولیه دارویی انواع داروها مانند «استامینوفن، وازراتان، متالازین، بیزوپرولول، ید پتاسیم, ید فوق خالص» کار شده است، این محصولات همگی ایرانی بوده و برای پیشرفت در برنامه‌های پیش رو نیازمند تأمین مالی است.

این پژوهشگر ادامه داد: مواد اولیه این داروها از پیش ماده پیروشیمی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت شیمی بویان از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است، بیان کرد: در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا بتوانیم ابتدا نیاز مالی را تأمین کرده و سپس محصول با کیفیت ایرانی به تعداد بالا تولید نمائیم.

قدیمی تاکید کرد: هم اکنون محصول تولیدی فقط در داخل مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه بازار صادرات و سایت این مجموعه فعال است، می‌توانیم با حمایت مسؤولان زمینه تولید و صادرات بیش از پیش را فراهم سازیم.

کد خبر 6099802

دیگر خبرها

  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند