Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-شرکت گاز استان آذربايجان شرقي در اولين سال حضور خود در فرآيند استقرار مدل سرآمدي و تعالي سازماني موفق به کسب تقديرنامه سه ستاره از جشنواره سرآمدي و بهبود مستمر شرکت ملي گاز ايران گرديد.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز، در اولين جشنواره سرآمدي و بهبود مستمر شرکت ملي گاز ايران که با حضور معاون وزير نفت و مدير عامل شرکت ملي گاز، مدير گازرساني و جمعي از مديران ارشد ستادي ، شرکت هاي تابعه و مناطق عمليات انتقال گازدر سالن همايش هاي مرکز پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد ، شرکت هاي برتر تعالي سازماني معرفي شده و طي آن تقدير نامه سه ستاره تعالي از سوي معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي گاز ايران به سيد رضا رهنماي توحيدي مديرعامل شرکت گاز استان آذربايجان شرقي اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل شرکت گاز استان با عنوان اين خبرافزود : شرکت گاز استان آذربايجان شرقي همواره يکي از شرکت هاي خدمات رسان برتر استان به دنبال گسترش خدمات متنوع و پيشرو در افزايش بهره وري سازماني بوده است.
سيدرضا توحيدي افزود : در اين راستا ، اخذ سطح اهتمام در مدل تعالي سازماني و تدوين سند استراتژي در سنوات اخير و اخذ و نگهداري 9 استاندارد ISO 9001- ISO 14001 - OHSAS 18001 - HSE-MS وISO10015 - ISO 10002 - ISO 10004 - ISO 50001 - ISO 10003 در کنار ساير سيستم هاي نوين مديريتي مانند 5S ، مديريت ارزيابي عملکرد مديريت و واحدها، ارزيابي عملکرد 360 درجه ارتقاي فرهنگ سازماني از جمله افتخارات اين شرکت مي باشد.
وي با اعلام اجراي بيش از 45 پروژه و اقدامات برجسته از جمله تجهيز و راه اندازي مرکز ديسپچينگ و امداد يکپارچه متمرکز، استقرار و نگهداشت استانداردهاي سيستمي و مديريتي متنوع و کنترل و نظارت مستمر بر شبکه گازرساني با استفاده از سيستمهاي مکانيزه افزود : برخورداري از نيروي انساني متخصص ، متعهد و با تجربه، استقرار مکانيزم هاي تعامل با ذينفعان کليدي و وجهه مناسب شرکت نزد مشتريان، مديريت بحران و رتبه اول مانورهاي بحران استان، برخورداري از زيرساختهاي ارتباطي و اطلاعاتيICT مناسب و ايمن، انتخاب بعنوان قطب پژوهشي کشور در ساخت تجهيزات گازرساني ، کسب رتبه برتر روابط عمومي هاي صنعت نفت کشور ، کسب تقديرنامه 4 ستاره نظام پيشنهادات در سطح شرکت ملي گاز ايران ،و کسب عنوان واحد خدماتي قابل تقدير از طرف سازمان حفاظت محيط زيست کشور از ديگر امتيازات اين شرکت محسوب مي شوند.
مديرعامل شرکت گاز استان در خاتمه ضمن تقدير و تشکر از همه همکاران مجموعه شاغل در شرکت گاز استان اظهار اميدواري کرد با تلاش بي وقفه همکاران مسير تعالي بيش از گذشته ادامه يابد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی