Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استقلال براي اينکه بتواند نتيجه مطلوبي برابر العين بدست آورد، بايد بتواند خط هافبک اين تيم را کنترل کند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، استقلال در يکي از حساس ترين بازيهاي هفته سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا بايد در امارات به مصاف العين برود. ديدار برابر نماينده امارات براي آبي پوشان يک بازي انتقامي خواهد بود و سهم بسزايي در صعود اين تيم به دور بعد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال در حالي به مصاف العين مي رود که اين تيم فصل قبل سنگين ترين شکست را به آبي پوشان ايران تحميل کرد. شکست 6 بر يک باعث شد تا مدتها از تيم منصوريان انتقاد شود و بازار کري خواني و رجزخواني را براي اماراتيها باز کرد. العين در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و در آستانه کسب عنوان قهرماني در ليگ امارات  است. آبي پوشان تهران کار سختي در اين ديدار دارند.
اميد ابراهيمي و فرشيد باقري با توجه به پستي که دارند سخت ترين کار را پيش رو دارند.  اين دو بازيکن بايد مانع از بازيسازي عمر عبدالرحمان بهترين بازيکن العين باشند. اگر ابراهيمي و باقري بتوانند به خوبي اين بازيکن را مهار کنند استقلال شانس بالايي براي کسب پيروزي خواهد داشت. هم باقري و هم اسماعيلي در داربي پايتخت که با پيروزي آبي پوشان به پايان رسيد درخشيدند و اگر بتوانند روند خوب خود را ادامه دهند استقلال شانس بالايي براي شکست دادن العين خواهد داشت.
عمر عبدالرحمان در تمام اين سال ها به عنوان پديده فوتبال امارات، نگاه ها را به خود معطوف کرده و در آخرين نبرد دو تيم در نقش ستاره زمين هر کاري دلش خواست با مدافعان استقلال انجام داد تا زمينه برتري 6-1 را فراهم کند. مرد سال آسيا در 2016 که اين روزها موضوع تمديد قراردادش با العين تبديل به يکي از سوژه هاي جنجالي حاشيه خليج فارس شده در نقش کاپيتان و رهبر العين امروز مي تواند بار ديگر نقش تعيين کننده اي براي ميزبان در ورزشگاه زيباي هزا بن زائد داشته باشد.
اما آن سوي ميدان استقلال هم اين بار يکي از مردان سال آسيا در گذشته نه چندان دور به مصاف رقيب سرشناس اماراتي خواهد رفت، مردي به نام سرورجپاروف با دو بار کسب اين عنوان در سال هاي گذشته که در اوج گيري استقلال با وينفرد شفر نقش بسزايي داشته و حضورش در ترکيب آبي ها غنيمتي محسوب مي شود. جپاروف که در برنامه هاي تاکتيکي وينفرد شفر مهره اي غير قابل جايگزين نشان داده امشب در ميانه ميدان بايد هنر خود را به نمايش بگذارد تا استقلالي متفاوت از استقلال چند ماه قبل در ورزشگاه خانگي العين رويت شود.
استقلال به نسبت استقلالي که خردادماه مقابل العين گل باران و از آسيا حذف شد تغييرات بسيار زيادي داشته است، شايد به همين خاطر هم باشد که زوران ماميچ سرمربي کروات العين و دوست صميمي برانکو ايوانکوويچ در مصاحبه هاي خود با رسانه هاي اماراتي ادعا کرده وينفرد شفر در استقلال انقلاب تاکتيکي بزرگي ايجاد کرده است. آبي هاي پايتخت با پيرمرد آلماني که براي العيني ها با توجه به سه فصل همکاري نزديک چهره اي آشنا و تا حدودي محبوب قلمداد مي شود، روزهاي طلايي را سپري مي کنند و با کوهي از انگيزه راهي العين شده اند تا هم انتقام بگيرند هم يکه تازي شان در گروه مرگ را تثبيت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده بود با نظر پزشکان عمل جراحی کرد و طبق گفته پزشکان از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید