Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رونمایی از سامانه مطالبه گری گفت: اگر هر مسئولی بدون توجه به قانون از اجرای مطالبات عمومی سرباز بزند، به استناد به قانون مجازت اسلامی باید از خدمت منفصل شود. ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ اقتصادی اقتصاد کلان و بودجه بانک و بیمه نظرات

احمد توکلی در حاشیه مراسم بهره برداری از سامانه مطالبه گری، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه هدف از بهره برداری از سامانه مطالبه گری تسهیل کار مهم امر به معروف و  نهی از منکر است، گفت: امیدواریم با بهره برداری از این سامانه مردم بتوانند بدون دغدغه و اضطراب حقوق خود را از حکومت مطالبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با استفاده از این دست رویکردها برای مقابله با فساد مشارکت عمومی افزایش پیدا میکند، گفت: بعد از مطالبه گری عمومی حکومت خود را در معرض نقد میبیند منجر به پاسخ گویی بیشتر دولت میشود.

وی در خصوص ضمانت اجرایی این دست مطالبه گری ها گفت: اگر مطالبات عمومی از پشتوانه قانونی بهره مند بود و دولتها تعمدا از اجرای آن سر باز زده باشند، بر اساس ماده 576 قانون مجازت اسلامی فرد متخلف 1تا 5 سال از خدمت منفصل خواهد شد.

عضو مجمع تشخصیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تاکنون برای تحقق مطالبات از برخی دستگاهها شکایت شده است، گفت: در موضوع موسسات غیر مجاز، از روسای فعالی و قبلی بانک مرکزی،  مدیر عامل ثامن  الححج، وزیر تعاون وقت که بدون صدور مجوز به موسسات اعتباری اجازه فعالیت داده است، شکایت کرده ایم.

انتهای پیام/

R1389/P1012122/S7,77,79,1246/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند