Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:38:01 GMT

آشور مراديان آرتيست کمپاني «پايستي» شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۶۱۳۷

آشور مراديان آرتيست کمپاني «پايستي» شد

خبرگزاري آريا - موسيقي ما- آشور مراديان که پيش از اين به عنوان آرتيست کمپاني مطرح پرل درامز معرفي شده بود و سابقه حضور در چند جشنواره و همکاري با خوانندگان نام‌آشناي پاپ و سبک‌هاي ديگر را در کارنامه خود داشت، آرتيست کمپاني «پايستي» شد.
او که سابقه حضور در چند جشنواره و همکاري با خواننده‌هاي مطرح پاپ و سبک‌هاي ديگر را در کارنامه دارد از اين پس به عنوان هنرمند اين برند سوئيسي فعاليت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نوازنده درامز که چندين مدرک بين المللي معتبر نوازندگي و صدابرداري نيز دارد، در مدرسه بين المللي موسيقي با سيستم يکپارچه آموزشي (Modern Music School) آلمان با ٨٧ شعبه در سراسر دنيا، به آموزش درامز مشغول است. از سوي ديگر مراديان برگزارکننده سمينارهاي تخصصي درامزهاي پرل در تهران است.
شرکت «پايستي» يک شرکت سوئيسي توليد کننده و طراحي سنج است. اين موسسه سومين شرکت بزرگ توليد کننده سنج، گنگ و ساز کوبه‌اي فلزي در جهان است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دوشنبه شب به همراه محمد اسلامی از پل تاریخی «خواجو» بازدیدکرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی روز دوشنبه به منظور دیدار با مقامات عالی کشورمان وارد تهران شد.

وی پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان و معاون سیاسی وی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته‌ای و دیدار با محمد اسلامی به اصفهان سفر کرد.

گروسی به همراه اعضای تیم مذاکره کننده فنی خود و رئیس سازمان انرژی اتمی و پس از شرکت در میهمانی شام به میزبانی اسلامی از پل‌های تاریخی خواجو و سی وسه پل بازدیدکرد.

حضور و بازدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از پل‌های تاریخی اصفهان واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

کد خبر 751324

دیگر خبرها

  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟ راهنمای کاربردی برای آقایان
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد