Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:33:55 GMT

راز حضور سرزده کی‌روش در پیست اسکی دربندسر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۷۷۴۳

راز حضور سرزده کی‌روش در پیست اسکی دربندسر

چندی پیش کارلوس کی روش به همراه دستیارانش در پیست اسکی دربندسر حاضر شد و بازدیدی از این مجموعه داشت.

 به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تصور می شد سرمربی تیم ملی فوتبال برای اسکی به این پیست رفته باشد، بعد از بازدید از این مجموعه دربندسر را ترک کرد و دلیل حضورش به ابهامی برای علاقه مندان به فوتبال و اسکی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حالی که این روزها مسابقات آسیایی اسکی آلپاین در مجموعه پیست اسکی دربندسر برگزار می شود، عضو کمیته برگزاری این مسابقات درباره حضور کارلوس کی روش توضیحاتی را ارائه کرد.

 مهدی کیادربندسری، عضو هیات مدیره پیست اسکی دربندسر در این باره گفت: یک روز به ما اطلاع دادند که سرمربی تیم ملی فوتبال قرار است به پیست دربندسر بیایند و تقریبا به صورت سرزده این اتفاق رخ داد. دعوتی هم از کارلوس کی روش صورت نگرفته بود؛ اما ما از حضور وی در پیست استقبال کردیم. وی افزود: البته وقتی از کی روش درباره دلیل حضورش سوال پرسیدیم، او پاسخ داد که گزارشی از پیست دربندسر که چندی پیش در شبکه سی ان ان پخش شده بود را دیده است. به همین دلیل برایش جالب بود که یک بار از نزدیک امکانات و شرایط پیست اسکی دربندسر را مشاهده کند. عضو هیات مدیره پیست اسکی دربندسر در پایان گفت: این روزها که درگیر برگزاری مسابقات آسیایی هستیم. امیدواریم که کی روش در آینده بازهم در اینجا حضور پیدا کرده و حتی اگر علاقه داشت اسکی کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • جذاب ترین مسابقات فوتبال در سال 2024 (تاکنون) / فیلم
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است