Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:27:15 GMT

طرح تاب آوری اجتماعی در ۲۰ نقطه آسیب پذیر گلستان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۸۶۰۰

طرح تاب آوری اجتماعی در ۲۰ نقطه آسیب پذیر گلستان اجرا شد

گرگان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح تاب آوری اجتماعی ویژه بانوان در ۲۰ نقطه آسیب پذیر گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلثوم غفاری توران ظهر سه شنبه در دیدار مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی استان گلستان با نماینده ولی فقیه در گلستان که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) انجام شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای حوزه بانوان آموزش در مسائل مختلف از جمله ایدئولوژی، فرهنگی، مهارت های زندگی، تاب آوری فردی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما تحکیم بنیاد خانواده است، افزود: طرح سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در رابطه با بانوان و خانواده تحت عنوان کارگاه های تخصصی برگزار و به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در ۱۰۰ روستای استان گلستان دوره های آموزشی تحت عنوان تحکیم بنیاد خانواده با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و ... برگزار شد.

وی افزود: طرح تاب آوری اجتماعی ویژه بانوان هم در ۲۰ نقطه آسیب پذیر استان گلستان اجرایی شد.

نوغانداری در گلستان نیازمند توجه ویژه است

غفاری با اشاره به برنامه های ایجاد اشتغال برای بانوان اظهار کرد: طرح پرورش گیاهان دارویی در متراژهای کوچک خانگی، نوغانداری  و ... از جمله طرح هایی است که برای بانوان در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: نوغانداری در استان گلستان نیازمند توجه ویژه است چراکه موجب حفظ و حراست از محیط زیست و جذب گردشگر می شود، کود حاصله از آن کود طبیعی است، سموم ناشی از دفع آفات در نباتات در آن وجود ندارد.

غفاری با بیان اینکه بانوان به دنبال نقش آفرینی بهینه و سالم در خانه و خانواده هستند، افزود: ما بانوان به دنبال حضور مردانه در جامعه نیستیم بلکه به دنبال حضور با اقتدار هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز

شهردار منطقه هشت تبریز از اجرای سیزدهمین هفته طرح شنبه‌های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حسین منیری‌فر ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای ساماندهی معابر منطقه هشت تبریز، طرح جمع‌آوری دست‌فروشان با عنوان شنبه‌های بدون دست فروش در تمام معابر و محورهای محدوده شهرداری این منطقه از سال قبل آغاز شده است که این هفته نیز تداوم یافت و در قالب این طرح، عوامل سدمعبر، با جمع‌آوری بساط دست‌فروشان در تمام معابر شهری، مانع ایجاد سد معبر و بازگشت آرامش به معابر مرکزی تبریز شدند.

وی با تاکید بر اینکه جمع‌آوری دست‌فروشان وظیفه قانونی شهرداری است، افزود: قانون به ما برای جمع‌آوری دست‌فروشان تکلیف کرده است و با جمع‌آوری دست‌فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می‌کنیم.

شهردار منطقه هشت تبریز از جمع‌آوری دست‌فروشان باغ گلستان خبر داد و تصریح کرد: طرح سامان‌دهی باغ گلستان و انتقال دست‌فروشان باغ گلستان به بازار گجیل، در حال اجرا است که در این راستا عوامل خدمات شهری منطقه هشت طی روزهای اخیر، اقدام به جمع‌آوری بساط دست‌فروشان باغ گلستان کردند و این طرح طی روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت.

منیری‌فر اضافه کرد: اجرای این طرح معضل دست‌فروشی باغ گلستان را رفع کرده است و شرایط اجتماعی این پارک را ارتقا خواهد بخشید.

کد خبر 750777

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم