Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نظارت و ارزشیابی فرآیندها و عملکردهای این سازمان را از مسائل با اهمیت دانست و گفت: نظارت و ارزشیابی باید مبتنی بر معیارهای دقیق و رضایتمندی باشد.

به گزارش امتداد نیوز، دکتر سید تقی نوربخش در همایش مسئولین نظارت و ارزشیابی معاونت امور استان های سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: معاونت امور استانها از معاونتهایی است که در سالهای قبل منحل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینرو با توجه به نیاز قطعی سازمان به این معاونت، احیا شد و اکنون اداره کل نظارت و ارزشیابی، یکی از ادارات کل و حائز اهمیت این معاونت است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دارای ماموریتهای کلیدی برای جامعه است و اجزاء بیمه ای، درمانی و اقتصادی این سازمان ارتباط نزدیکی با هم دارند، افزود: بر یکپارچگی این سه قسمت از سازمان، تاکید داریم و حوزه نظارت و ارزشیابی باید فعالیت واحدی در هر سه بخش داشته باشد.

نوربخش با تأکید بر ضرورت اصلاح تشکیلات اداری سازمان تأمین اجتماعی، گفت: تشکیلات نظارتی مختلفی در سازمان وجود دارد و خدمات خوبی را ارائه می دهند اما با توجه به تحولات تکنولوژی و ماموریت های جدید سازمان و راهبرد پاسخگویی و اهمیت سرمایه انسانی، این ساختارهای نظارتی باید بازنگری شوند چرا که همپوشانی ها و خلاهایی وجود دارد که نیازمند اصلاح هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شرح وظایف اداره کل نظارت و ارزشیابی، مسئولیت بسیار مهمی برعهده این حوزه است و کارهای بزرگی از جمله ارزشیابی فرآیندها و کارکردهای واحدهای مختلف سازمان، اظهار نظر درباره فرآیندهای کار و ارتقاء همکاران باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه هدف از فعالیت های نظارتی قطعا مچ گیری نیست، گفت: نظارتها باید پیشگیرانه و مبتنی بر اصلاح فرآیندها باشد. همچنین فعالیت دفتر نظارت و ارزشیابی باید منجر به ارتقاء سرمایه انسانی سازمان باشد.

نوربخش گفت: تامین اجتماعی یک سازمان دارای قدمت و ریشه دار است و کارکردهای قابل توجهی دارد.

وی افزود: تحولات دانش بیمه ای و فرآیندهای مبتنی بر تکنولوژی، ایجاد تحول در این سازمان را اجتناب ناپذیر کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه نگاه به سرمایه انسانی تحول یافته است و نمی توانیم مبتنی بر فرآیندهای گذشته به ادامه فعالیت بپردازیم، گفت: فرآیندهای نظارتی نیز باید با توجه به این تحولات تغییر کند و مبتنی بر تکنولوژی باشد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد