Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:47:09 GMT

تسهیلات دانشجویان نمونه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۲۵۸۵

وزیر علوم گفت: سنوات دانشجویان دکتری مانعی برای فرصت مطالعاتی نیست و دانشجویان نمونه می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش مهر، دکتر منصور غلامی در بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در پاسخ به مطالبات دانشجویان نمونه گفت : تسهیلاتی که به دانشجویان نمونه داده می شود کافی نیست اما همین مقدار نشان از توجه به علم و دانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دانشگاهیان خواست هر گونه نظری درباره تغییر و ارتقای روش انتخاب دانشجوی نمونه دارند بیان کنند.

وی افزود: در حوزه جایزه فرصت مطالعاتی برای دانشجویان نمونه ، سنوات دانشجویی مانع از این جایزه نیست و دانشجویان می توانند درخواست دهند.

غلامی اضافه کرد: دانشجویان نمونه ای که سال های پیش رفته اند و بخشی از هزینه را خود تقبل کرده اند می توانند به سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند تا هزینه شان به آنها بازگردانده شود .

وزیر علوم گفت : دانشجویان نمونه تقاضای جذب در هیات علمی دارند، البته فرایند جذب مراحلی تعریف شده دارد اما می توانیم به هیات های جذب مرکزی و هیات های اجرایی جذب اعلام کرد که برای دانشجویان نمونه اولویتی قایل شوند.

وی افزود: نگاه ما به دانشجویان به صورت عام و به دانشجویان نمونه به صورت خاص نگاه به آینده سازان کشور است. ما وظیفه داریم زمینه حضور موثر آنها را در آینده فراهم کنیم.

وی از فعال سازی بسته مهارت افزایی برای فارغ التحصیلان خبر داد و گفت: برای اشتغال فارغ التحصیلان کارگاه های مهارت شغلی را آغاز کرده ایم.

غلامی افزود: همچنین کارآموزی صنعتی هم با همکاری وزارت صنعت در حال پیگیری است. همچنین در جلسه ای با ستاد نیروهای مسلح مقرر شد که دانشجویان مهندسی نیز بتوانند در دوره خدمت سربازی خدمات فنی ارایه بدهند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است