Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا-شانزدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر با پیروزی همایون توفیقی شطرنج باز گیلانی عصر سه شنبه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این رقابت ها و در گروه اساتید ، همایون توفیقی از گیلان قهرمان این دوره از رقابت ها شد و ویتالی برنادسکی از اوکراین و سید خلیل موسوی از گیلان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در همین گروه نوئه توتیسانی از گرجستان، سرگئی ولکوف از روسیه، وادین مالاخاتکو از بلژیک، امیررضا پور رمضانعلی و پوریا دلیلی به ترتیب مقام های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.
درهمین گروه علی پیربایه در رتبه بندی 2150 ، امیر رضا پور آقابالا در رتبه بندی2270 آرش داغلی در رتبه بندی 2350، بهروز مرادی در رتبه بندی 2450 و گئورگی سیباشبیلی در ریتینگ 2550 عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.
در جدول B رقابت ها نیز امید سعیدی در رتبه زیر 1900 ، در رتبه زیر 2 هزار طناز ازلی ، در رتبه زیر 2050 سعیدعابدیان مقام های نخست را ار آن خود کردند و آرداش بائوژان از کشور قزاقستان ، محمد ایزدی، مسعود کریمی ، پویان دوستکان ، رامین شیرپور، فرشید سبحانی، مهدی خادمی ، سید بهرنگ کبودی ، محمد رضا عابدی و مهیار دودیان به ترتیب مقام های دهم تا نخست جدول گروه B رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
در جدول گروه بانوان شطرنج باز عطیه خلیلی قهرمان جدول بانوان شد و پارمیدا قزاقی در رتبه زیر 1800، نیکو عباس پور نفر اول درجه بین المللی زیر 1500 را از آن خود کردند و ساره خاوری ، دیبا پرتوی راد، سارا مسعود عبدالله از کشور عراق ، مرجانه نبی تائمه، مهدیس مهدوی، تارا اصغری ماسوله ، ساناز اسماعیلی و پرنیان قمی به ترتیب مقامهای هشتم تا اول رقابت ها را در گروه بانوان ار آن خود کردند.
در گروه C رقابت ها کمال میرکمری نفر اول پیشکسوتان شد و حسین ولیزاده نیز مقام نخست شطرنج بازان بدون ریتینگ را به خود اختصاص داد.
همچنین حامد مقدسی و علیرضا اقاجانی در رتبه زیر 1500 و بهداد دادمهر در رتبه زیر 1700 نیز مقام نخست را کسب کردند.
در گروه C مسابقات مهدی ابراهیمی، علی همدم ، محمد زینتی، راستین موسی پور، علی کیایی ، امیر چهاردلی ، ابراهیم دربندی ، سید علیرضا حسینی و سید سجاد میرباقری به ترتیب دهم تا دوم شدند و امیر مسعود خانساری مقام نخست این گروه را به خود اختصاص داد.
مقام اول جدول بدون ریتینگ گروه C هم به حسین ولیزاده رسید و رحیم دلجو نیز قهرمان پیشکسوتان شطرنج جام خزر شد.
در رده های سنی مختلف دختران شطرنج باز رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر، نفس حوری نژاد در رده سنی زیر 6 سال ، ملیکا محمدی در رده سنی زیر 8 سال ، مهسا علوی رده سنی زیر 10 سال ، حسین فخاری رده سنی زیر 12 سال و سحر معصومی در رده سنی زیر 14 سال توانستند مقام نخست را در رده های سنی خود کسب کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، شانزدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر با حضور 773 شطرنج باز در پنج جدول و به مدت هشت روز در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که اساتید بزرگی با عناوین بین المللی نظیر دنیل دویرنی از روسیه، همایون توفیقی، امیررضا پوررمضانعلی، بالتاج سفرلی از جمهوری آذربایجان، قدیر حسیوف از روسیه، پوریا درینی و مسعود مصدق پور در این مسابقات حضور داشتند.
7471 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با 750 میلیون جایزه نقدی از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ ماه به مدت 6 روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

 

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران با حضور 8 تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان، نایب قهرمانی فیل خوب اراک و سومی پیشگام نوین تهران به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضای تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان