Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@02:10:54 GMT

جزئیاتی جدید از جعبه سیاه هواپیما ATR +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۳۴۷۰

علت تاخیر در ارسال جعبه‌ها از ارتفاعات در ساعت پایانی روز با صلاحدید مدیریتی مدیرعامل سازمان غیردولتی جستجو و نجات ارتفاعات ایران و با موافقت معاون استاندار انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد گلبرگ مدیرعامل سازمان غیردولتی جستجو و نجات ارتفاعات ایران در توضیحاتی پیرامون حاشیه‌های ایجادشده در تحویل جعبه سیاه هواپیمای آسمان که در روز 29 بهمن 1396 در کوه دنا سقوط کرده بود؛ توضیحاتی را برای الف ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  همچنین گفت: به دعوت سازمان مدیریت بحران کشورسعی کردیم با بهره گیری از  تیم تخصصی هیمالیا نوردان و فاتحان اورست برای امداد رسانی و جستجوی اجساد سانحه هوایی عازم ارتفاعات دنا  شویم  که خوشبختانه این ماموریت موفق   منجر به کشف اجساد جان باختگان و جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده شد .  اما متاسفانه در خصوص کشف و نحوه تحویل جعبه سیاه اخبار کذبی منتشر شد که باعث تاسف گردید .

متن کامل نامه‌ای که  فرهاد گلبرگ به شرح زیر است :

اینجانب به‌عنوان مسئول مستقیم عملیات جستجو اجساد و قطعات هواپیمای سانحه دیده آسمان در کوه دنا که با حکم معاون وزیر و رئیس‌جمهور محترم سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه اعزام شدیم، بدین‌وسیله ادعا مطروحه در بعضی از سایت‌ها و شبکه‌های مجازی تحت عنوان تحویل جعبه‌های cvr – fdr به‌شرط دریافت وجه را تکذیب می‌کنم و موید این مطلب تحویل جعبه‌ها بدون هیچ شرطی به مسئولین محترم ازجمله دادستان – فرماندار – نمایندگان سازمان هواپیمایی – نیروهای اطلاعاتی – امنیتی و انتظامی است که صورتجلسه آن موجود است.

و علت تاخیر در ارسال جعبه‌ها از ارتفاعات در ساعت پایانی روز با صلاحدید مدیریتی اینجانب و با موافقت معاون استاندار انجام شده است.

از این فرصت استفاده کرده و از همه کوهنوردان ایثارگر و دلسوز که ما را در این امر یاری‌دادند و بدون هیچ چشم‌داشتی در کوتاه‌ترین زمان این خدمت عظیم را به سرانجام رساندند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 بی تردید کسانی که به هر نحوه مانع خدمت‌رسانی و اتمام کار شدن نیز در پیشگاه عدل الهی پاسخگو خواهند بود.

منبع: الف

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تایید و اعلام شد

وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228779 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور