Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حبیب الله باقرپور روز سه شنبه در آیین افتتاح طرحهای اشتغال و خودکفایی کمیته امداد باشت افزود: 310طرح اشتغال زایی در این زمینه برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی امسال اجرا شد.
وی بیان کرد: این میزان تسهیلات در زمینه های کشاورزی، باغداری، دام پروری، صنایع دستی و خدماتی در راستای توانمندسازی خانواده های زیر پوشش این نهاد به مددجویان واجد شرایط در این شهرستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقر پور تصریح کرد: 15میلیاردو 570 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد به311مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی اعطاء شده است.
وی برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و مشاوره شغلی را از دیگر برنامه های این نهاد حمایتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر اعلام کرد و گفت: 359 نفرمددجو امسال در کلاس های آموزشی این نهاد حمایتی شرکت کردند.
باقرپور تصریح کرد: برای آموزش این تعداد مدجوی بیش از 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.
وی تعداد خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی را یکهزار و 537 مورد عنوان کرد و افزود: بیش از 782 نفر از این تعداد زن سرپرست خانوار هستند.
بیش از 170خانوار زیرپوشش از سال گذشته تاکنون با سیاست های حمایتی خودکفا و از پوشش این کمیته خارج شده اند.
باشت با 22 هزار نفر جمعیت در 110کیلومتری جنوب یاسوج واقع شده است.
2082/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان