Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@08:07:31 GMT

قتل فجیع فرزند/ قاتل خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۵۵۵۸

خرداد: سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت از قتل یک پسربچه توسط پدرش خبر داد و گفت: قاتل پس از ارتکاب جرم اقدام به خودکشی کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، سرهنگ منصور حمیدوند، سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: دقایقی قبل در تهرانسر مردی ۴۲ ساله فرزند پسر  هشت ساله‌‌‌اش را در منزل خود به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و گلویش را نیز خفه کرد و خود نیز با چاقو اقدام به خودکشی کرد که به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: قاتل با فرزندش زندگی می‌کرده و تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد قبل از قتل فرزندش به خانه همسر ۳۹ ساله متارکه شده‌‌اش در چند خیابان بالاتر مراجعه و وی را نیز خفه و به قتل رسانید و سپس به خانه‌‌‌اش مراجعه و فرزندش را کشت. 
سر کلانتر پنجم پایتخت افزود: موضوع به نظر بازپرس کشیک قتل رسیده و با حضور کارآگاهان تحقیقات آغاز شد و ماموران در حال حاضر در هر دو صحنه قتل حضور دارند که اخبار در این زمینه متعاقبا اعلام می‌شود. برچسب ها: قتل ، پلیس ، خودکشی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)