Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@08:45:56 GMT

انتشار ۲۵ کتاب ویژه شهدای فاطمیون

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۵۹۳۲

انتشار ۲۵ کتاب ویژه شهدای فاطمیون

انتشارات دارخوین همزمان با نشر کتاب برای کلیه شهدای مدافع حرم ایرانی استان اصفهان با طراحی پروژه ای اقدام به تولید و نشر کتاب برای شهدای فاطمیون استان اصفهان کرد.به گزارش بلاغ، «جانمراد احمدی» مدیر نشر دارخوین با اعلام خبر انتشار 25 عنوان کتاب در خصوص شهدای مدافع حرم فاطمیون اظهار داشت: این کتاب ها ویژه شهدای مدافع حرم استان اصفهان است که در مرحله فنی چاپ و انتشار قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب ها به زودی رونمایی و در اردیبهشت ماه وارد بازار کتاب می شوند.

درباره نشر دارخوین بیشتر بدانیم:

کتابِ «مداحی که فرمانده بود» آماده شد خاطرات مادر سه شهید کتاب شد بازخوانی روایت تشییع شهیدان غواص در «روز دیدار» نشر دارخوین از نویسندگان دفاع مقدس میزبانی می کند

وی با بیان اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم استان اصفهان از لشکر فاطمیون هستند، بیان داشت: استان اصفهان افتخار دارد که میزبان بیش از یک صد شهید فاطمیون به همراه 33 شهید مدافع حرم ایرانی باشد. انتشارات دارخوین همزمان با نشر کتاب برای کلیه شهدای مدافع حرم ایرانی استان اصفهان با طراحی پروژه ای اقدام به تولید و نشر کتاب برای شهدای فاطمیون استان اصفهان کرد.

کتاب ویژه شهدای فاطمیون

مدیر نشر دارخوین با توضیح بیشتر در خصوص این کتاب ها گفت: هر کتاب در قطع خشتی و رقعی در حدود 100 صفحه شامل خاطرات و روایت هایی از زندگی هر شهید از کودکی تا زمان شهادت است که توسط نویسنده افغانستانی «معصومه حلیمی» به نگارش درآمده است.

احمدی تصریح کرد: همچنین با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان طرح دانشنامه شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون آغاز شده است که طی آن اطلاعات کلیه شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون اصفهان در این دانشنامه گردآوری می شود.

کد مطلب: 353933 مرجع : فارس 

رقابت تولیدکنندگان بومی با کالاهای بی‌کیفیت غیربومی!/بازار مبلمان زیر فشار واردات کالاهای چینی

میزان صادرات مرکبات رقمی نیست که بیان شود!/ابلاغ دیرهنگام مشوق‌های صادراتی و نارضایتی باغداران

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

با دیدن این کلیپ عشق به درخت را متوجه می‌شوید  

جای خالی اظهارات نمایندگان مازندران در مجلس درباره طرح «اعاده اموال نامشروع»

چرا رئیس جمهور موضوع رفراندوم را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ مطرح کرد

    انتشار ۲۵ کتاب ویژه شهدای فاطمیون «قصه دلبری» رونمایی شد ایستادگی از جبهه تا عتبات 67 نفر شهید شدند تا یک مسئول پشت میز بنشیند «عارف» عاشق زندگی بود، مشتاق شهادت محل شهادت «عماد مغنیه» واگذاری تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به بنیاد حفظ آثار خواستار اعدام سران اصلی فتنه «پاسداران» هستیم ورود شهدای تازه تفحص شده به کشور دیدار خودمانی با خانواده شهیدِ خیابان پاسداران از طرح «مادران آسمانی» چه می‌دانید؟ اصرار برای انجام مأموریت در میدان مین علاقه گروه‌های مقاومت به یک مستشار ایرانی مادر شهید خرازی: حرف زدن بس است! شهادت یک فلسطینی در شرق خان یونس روایت خواهر شهید از آخرین دیدار با برادرش عبادت شهید هادی ذوالفقاری بر سر مزار خودش توصیه رهبر انقلاب به شهیدِ خیابان پاسداران نظر حسین دهباشی درباره «قاسم سلیمانیِ» فرهنگی که دستش بسته است! از توپ فوتبال تا توپخانه ۱۵ خرداد  

نظر حسین دهباشی درباره «قاسم سلیمانیِ» فرهنگی که دستش بسته است!

مادر شهید خرازی: حرف زدن بس است!

شجاعت‌های مثال‌زدنی یک خلبان آذری

علاقه گروه‌های مقاومت به یک مستشار ایرانی

روایت خواهر شهید از آخرین دیدار با برادرش

شهادت یک فلسطینی در شرق خان یونس

واگذاری تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به بنیاد حفظ آثار

عبادت شهید هادی ذوالفقاری بر سر مزار خودش

حکایت دستان قطع شده یک شهید

خواستار اعدام سران اصلی فتنه «پاسداران» هستیم

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر