Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@14:12:51 GMT

شفر: امیدوارم باز هم داور را ملاقات کنم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۶۳۸۳

رکنا: سرمربی استقلال در نشست خبری درباره دیدار با العین صحبت کرد.

سرمربی استقلال Esteghlal در نشست خبری درباره دیدار با العین صحبت کرد.

به گزارش ورزش Sport سه، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با العین گفت: به تیمم تبریک بزرگی می‌گویم. بابت این بازی خوب به آنها تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما در ابتدا بابت نتیجه بازی قبلی کمی استرس داشت ولی هرچه که از بازی گذشت ما بهتر شدیم. اعتماد به نفس ما بیشتر شد. بعد از یک بر صفر توپ‌های راحتی را در میانه زمین از دست دادیم که در نهایت یک بر یک شد. خیلی بابت عملکرد حسینی هم خوشحالم. او عملکرد بسیار خوبی درون دروازه داشت. شاید می‌شد گل سوم و چهارم را هم بزنیم. پنالتی دوم هم برای العین شانس بزرگی بود. با توجه به نتیجه بازی قبل، این بازی خیلی خوب بود. متاسفانه در اواخر بازی هم مجید حسینی از مدافعان عالی ایران را هم از دست دادیم. خیلی مهم بود که هافبک‌های ما از 16-17 پاسی که هافبک‌های العین می خواستند به عبدالرحمان بدهند، 15 پاس را از او گرفتند. گفته بودیم به بازیکنان که باید برای متوقف کردن العین، عبدالرحمان را متوقف کنیم.

خیلی خوشحالم که شرایط خوبی پشت سر گذاشتیم. بازی بعدی مقابل العین شانس بزرگی برای رفتن به مرحله بعدی است. ما شانس خوبی برای صعود داریم. با حضور تماشاگرانمان می‌توانیم این کار را بکنیم.

وی درباره داوری این دیدار گفت: من خوشحالم که داور نیستم. شاید تصمیماتش درست بوده باشد. برای او بعد از بازی آرزوی موفقیت کردم و گفتم امیدوارم بعدا بازهم یکدیگر را ببینم. ما یک ریکاوری داریم و بازی‌های سختی داریم. امیدوارم مجید حسینی را در بازی بعدی داشته باشیم. بابت میزبانیتان در العین هم متشکرم.

سرمربی استقلال درباره مامه تیام اظهار کرد: او نه تنها بازیکن بسیار خوبی است بلکه همه تیام را در تیم ما دوست دارند بابت شخصیت و عملکردی که دارد. در مقایسه با مسابقه قبلی عملکردمان خیلی بهتر بود. نمی دانم چرا بازی قبلی شش بر یک شد ولی در ابتدا تیم ما استرس داشت و هرچه از زمان این بازی گذشت ما بهتر شدیم. بازیکنان ما الان خوشحالند و ما سفیر بسیار خوبی برای فوتبال ایران هستیم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند