Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@21:52:19 GMT

سرمربی العین: دلیلی برای نگرانی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۶۹۶۹

سرمربی العین: دلیلی برای نگرانی وجود ندارد

سرمربی العین امارات با وجود نتایج ناامید کننده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اطمینان دارد که تیمش به دور بعد صعود خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: العین در دیدار حساس برابر استقلال با تساوی دو بر دو متوقف شد تا در هر سه دیدار خود در مرحله گروهی به تساوی دست پیدا کند.
با وجود عملکرد ناامید کننده تیم اماراتی سرمربی این تیم اطمینان به صعود به دور بعد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوران مامیچ سرمربی العین در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سختی بود. برای سه امتیاز به میدان رفتیم، اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم.
او ادامه داد: دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. سه بازی دیگر باقی مانده است. اطمینان دارم که به دور بعد صعود خواهیم کرد.
دیدار برگشت استقلال برابر العین هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد و پیروزی در آن می‌تواند هر دو تیم را به صعود به دور بعد امیدوار کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003JnA

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نهایی رقابت‌ها جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا روز یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف میزبان مسابقات، تیم ملی تایلند خواهد رفت. فوتسالیست‌های ایرانی در حالی به دیدار نهایی صعود کردند که در بازی نیمه نهایی برابر ازبکستان با مشکل مواجه شدند و پس تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی به برتری رسیدند. مسأله‌ای که موجب نگرانی بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتسال شد.

اسماعیل تقی پور کارشناس و پیشکسوت فوتسال در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی شرایط تیم ملی در این بازی‌ها پرداخت و گفت: پیش از این هم گفته بودم که ازبکستان جدی ترین رقیب ما در جام ملت‌ها خواهد بود ژاپن نمی‌تواند برای ما خطرساز باشد و در دیدار برابر ازبکستان دیدیم که ازبکستان ما را به دردسر انداخت. بازی ازبکستان در همان دقایق اول نشان داد که با برنامه به مصاف ایران آمده است و روی نفرات ما شناخت کامل داشتند و سرمربی ازبک ها هم روی تیم خودش و هم روی تیم ما اشراف کامل داشت.

با صعود به فینال برند ایران را حفظ کردیم

این پیشکسوت فوتسال گفت: تیم ملی ایران با تیم ملی ازبکستان قابل قیاس نیست و نفرات ما به مراتب برتر از آنها است و ازبکستان هیچ گاه حریف قدری برای ایران نبوده است و هیچکدام از بازیکنان این تیم در حد و اندازه‌های بازیکنان ما نیستند. اما وقتی «ژوزه اوناسیو لوپز» هدایت این تیم را برعهده گرفت طوری از بازیکنان استفاده می‌کند که می‌تواند تیم ما را به دردسر بیاندازد و در این دیدار باید بگوییم که «مردیم تا بردیم!».

وی ادامه داد: اگر این بازی را نمی‌بردیم و به فینال نمی‌رفتیم برای فوتسال ایران اتفاق خیلی بدی می‌افتاد و شاید تا ۲-۳ سال نمی‌توانستیم این تیم را بلند کنیم و این اتفاق را به سختی فراموش می‌کردیم. خدا را شکر که با این پیروزی توانستیم برند خود را حفظ کنیم.

اسماعیل تقی پور بر اهمیت بهره گیری از سرعت تاکید کرد و گفت: در هر بازی باید با سبک خاصی بازی کرد. در این دیدار برخلاف دیداری مثل کویت نمی‌توانستیم با حرکات فردی به نتیجه برسیم و باید سرعت بازی را بالا می‌بردیم و هر گاه به بازی سرعت دادیم ازبکستان را با مشکل مواجه کردیم. اما مشکلی که وجود داشت این بود که در زمان‌های کمی از بازی از تاکتیک سرعت بهره گرفتیم. نفرات تیم ما برتر از سطح آسیا هستند اما حریف ما توانست طوری بازی را ببندد که نتوانستیم از روی حرکات فردی کار خاصی انجام دهیم و باید بتونیم در دیدارهایی که به این شکل به مشکل می‌خوردیم به سرعت تغییر تاکتیک دهیم.

باید کار تایلند را در نیمه اول تمام کنیم

وی ادامه داد: تایلند هم تیم خوبی است اما در حالی که از حضور تماشاگران بهره می‌گرفتند و در زمین خود بازی می‌کردند در دیدار برابر تاجیکستان به مشکل خوردند وضعیت ما و تایلند در مرحله نیمه نهایی به یک شکل دنبال شد. اما تایلند تیمی نیست که بتواند حریف ایران باشد. بازی فینال سختی‌های خودش را دارد و طبیعی است که هر دو تیم با استرس وارد زمین شوند. باید بتوانیم در دیدار برابر تایلند بتوانیم در همان ابتدای کار نتیجه را به سود خودمان تغییر دهیم و ممکن است هرچه به لحظات پایانی بازی نزدیک شویم کار برای ما سخت‌تر شود. قهرمانی نیاز فوتسال ایران است و همه باید برای شکست تایلند همت کنند. نباید با ترس به مصاف حریف برویم و در ضربات آخر باید نهایت دقت را داشته باشیم.

او در پایان به تمجید از بازیکنان جوان تیم ملی پرداخت و گفت: بازیکنان جوانی مثل بهروز عظیمی یا اکرمی بازیکنان خیلی خوبی هستند و آینده روشنی دارند. اینکه در این بازی‌ها حضور دارند و وحید شمسایی هم به آنها بازی می‌دهد که به افزایش تجربه آنها کمک می‌کند و می‌توانند در سال‌های آینده به بازیکنانی پخته و باتجربه تجربه شوند.

کد خبر 6089917

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)