Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت  الاسلام سید مهدی صدرالساداتی، با تأکید بر این‌که اردو‌های زیارتی راهیان نور به‌نوعی ازنظر اهمیت با زیارت قبور مطهر معصومین برابری دارد، تصریح کرد: زیارت منطقه‌ای که شهدا با دلاوری و اخلاص در آن از حریم اسلام دفاع کرده و جان خود را فدا کردند می‌تواند همان تأثیری را داشته باشد که زیارت قبور مقدس معصومین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور یزد با بیان این‌که اهمیت زیارت به این دلیل است که این عمل معنوی باعث برقراری ارتباط زیارت کننده با اولیا الله و توجه به کلام و منش آن‌ها می‌شود و دعا‌ها در این اماکن مقدس مورد اجابت قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در روایات معصومین این‌طور آمده است که از مناطق استجابت دعا، جبهه‌های جنگ رزمندگان اسلام و محل گام‌های آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی از مرز‌های غربی و جنوب غربی کشور ما نیز از محل‌هایی است که رزمندگان اسلام در آن جان خود را فدا کرده و درراه دفاع از اسلام و ولایت به شهادت رسیدند، یادآور شد: حضور در یادمان‌های دفاع مقدس و بهره‌گیری از فضای معنوی این مناطق باید موردتوجه قرار بگیرد.

صدرالساداتی با تأکید بر اینکه اردو‌های راهیان نور فرصتی برای کسب معرفت و معنویت به‌خصوص برای جوانان است، خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم همواره موردتوجه مقام معظم رهبری قرارگرفته است و کار تبلیغاتی بی‌نظیری به شمار می‌رود.

این کارشناس مذهبی اتصال نسل جدید به نسل مؤمن و انقلابی قدیم و آشنا شدن جوانان با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را از دیگر کارکرد‌های اردو‌های راهیان نور دانست و اظهار داشت: آشنا شدن جوانان با فضای ایثار و شهادت و حماسه‌آفرینی، علاوه بر این‌که باعث می‌شود تا نسل جدید ارزش امنیت امروز کشور را درک کنند؛ روحیه انقلابی را نیز در آن‌ها تقویت می‌کند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور یزد در پایان اظهار داشت: روحیه انقلابی و ایثار و شجاعت، آن چیزی است که نسل جوان امروز ایران اسلامی باید کسب کند تا بتواند ادامه‌دهنده راه شهدا و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد