Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح تأمین سبد کالا ویژه زنان بد سرپرست وبی سرپرست در سرخه در قالب بازارچه خیریه از 14 آغاز و تا 16 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پونه پیوندی دبیر اجرایی بازارچه خیریه ویژه زنان بدسرپرست و بی سرپرست سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: طرح تأمین سبد کالا برای زنان بد سرپرست وبی سرپرست به همت خانه داوطلب امید هلال احمر و آموزش وپرورش در قالب بازارچه خیریه ویژه شب عید در مدرسه سمیه شهرستان سرخه از بعداز ظهر روز دوشنبه 14 اسفندماه به مدت سه روز برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دربهای این بازارچه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (15و 16 اسفندماه) نیز در دو نوبت صبح و عصر؛ صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر ها از ساعت 17 تا 20:30  به روی  عموم باز است.

دبیر اجرایی این بازارچه گفت: عموم مردم می توانند با حضور در این بازارچه حضور یابند و با خرید اجناس و اقلام خوراکی به خانواده های نیازمند و بی بضاعت کمک کنند تا آنها در شب عید سفره هایشان  خالی نباشد.

وی عنوان کرد: خرید اجناس بدین شکل است که فرد جنس را به تعداد دلخواه خریداری کرده و آن را در همان مکان می گذارد و سپس عوامل اجرایی بازارچه آنها را به شکل سبدهای کالا در بسته های جداگانه بسته بندی کرده و بین نیازمندان توزیع می کنند.

پیوندی که سرپرست خانه داوطلب امید استان سمنان نیز هست، اذعان داشت: روزی که تصمیم گرفتم این کار را یعنی کمک به نیازمندان را آغاز کنم چهار خانوار بیشتر عضو خانه سرپرست خانه داوطلب امید نبودند و اما امروز 350 خانوار و 500 نفر در این خانه عضو هستند و ماهانه به مبلغ 50 میلیون تومان هزینه صرف امور درمان، آموزش و سبد کالا می شود.

وی اظهار کرد: نیازمندانی را می شناسم که فرزندانشان با وجود اینکه در خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست هستند اما ممتازند و نخبه بنابراین نیاز است که واقعا به این خانواده ها و فرزندانشان توجه شود تا آینده اشان تباه نشود.

دبیر اجرایی این بازارچه خاطرنشان کرد: اوایل هفته آینده بازارچه خیریه ای در پارک 17 شهریور دایر خواهیم کرد و همین برنامه را در آنجا خواهیم داشت که چادرهای هلال احمر در آنجا برپا می شود.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی