Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، "مهدی مرادی"، مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام، ضمن اعلام آغاز اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم استان اظهار داشت: دانشجویان بسیجی دانشگاه های ایلام در قالب ده گروه جهادی 100 نفره از 10 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده در راستای رفع محرومیت های مناطق محروم تعیین شده در استان، اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرمایه بسیج دانشجوئی تنها عزم و اراده محکم و ایمان راسخ نیروهای جهادی در جهت کمک به هم نوعان و قشر مستضعف جامعه است، تصریح کرد: گروه های جهادی با کاشت نهال در حاشیه شهر، ساخت و تعمیر مسجد، تعمیر مدرسه، تعمیر منازل مسکونی مستمندان، و انجام کارهای فرهنگی در مناطق محروم و شهرستان های تابعه استان، هر آنچه را که در توان دارند در طبق اخلاص نهاده و تلاش می کنند در آستانه سال جدید حسنه ای ماندگار هم برای آخرت خود و هم دنیای هم نوعان خویش انجام دهند.

مرادی با بیان اینکه در سال 96، 1750 دانشجو در اردوهای جهادی دانشجوئی حضور داشتند، اضافه کرد:  500 دانشجو در اردوهای یک روزه، 630 نفر در اردوهای سه روزه، و 620 نفر نیز در اردوهای ده روزه در قالب فعالیت های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، فعالیت کردند.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجوئی استان گفت: از 5 اسفند تا 14 اسفند دانشجویان بسیجی دانشگاه های ایوان، اقدام به ساخت دو سرویس بهداشتی و حمام برای دو منزل مستمند در روستاهای خوران ایوان و محله فرزگه نمودند، و دانشجویان گروه جهادی شهید زین الدین دهلران نیز در روستای بردی زرین آباد دو سرویس بهداشتی برای یک مدرسه دو شیفته ساختند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه سازندگی بسیج سپاه لامرد در راستای محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی سپاه و به صورت شبانه روزی، ظرف کمتر از دو ماه اقدام به اجرای عملیات ترمیم جاده دسترسی به چاه‌ها، برق‌رسانی، تست پمپاژ و … در خط انتقال شبکه آب به شهر لامرد نمود که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این پروژه ۱۱ سال بر زمین مانده بود اما اکنون با تلاش نیروهای جهادی و خدوم بسیج سازندگی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مرحله بهره‌برداری است.

کد خبر 6099752

دیگر خبرها

  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان