Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا با برگزاری مراسمی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با حضور دکتر اورنگ استقامت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا و اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران و مسئولان جمعی از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کاروان دانشجویی راهیان نور راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم بدرقه این کاروان که در مجتمع آموزشی شماره یک دانشگاه آزاداسلامی واحد آستارا برگزار شد، مسئول بسیج دانشجویی گزارشی از برنامه‌های اردوهای راهیان نور دانشجویی را ارائه کرد.

علیرضا وثوق اظهار کرد: «بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در دو بخش برادران و خواهران ۸۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.»

وی افزود: «با همکاری مناسب مسئولین واحد آستارا اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی از تاریخ ۱۴تا۲۰ اسفند سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود