Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@18:20:19 GMT

دیدار رئیس فرهنگسرای انقلاب با سرپرست خانه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۲۷۸۵

دیدار رئیس فرهنگسرای انقلاب با سرپرست خانه کتاب

به گزارش ایسکانیوز از موسسه خانه کتاب، محمد جعفری، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی عصر سه شنبه (15 اسفند ماه) ضمن دیدار با سرپرست موسسه خانه کتاب از بخش های مختلف این مجموعه بازدید و درباره فعالیت های مشترک این دو مرکز فرهنگی به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های این فرهنگسرا در عرصه معرفی کتاب و فعالیت های فضای مجازی پرداخت و گفت: نشست های باشگاه کتاب در این مجموعه برگزار می شود که به نقد وبررسی تازه های ادبیات انقلاب می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از برگزاری برنامه «بانوی فرهنگ» همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه (س) خبرداد و گفت: این برنامه 19 اسفندماه به میزبانی از بانوان نویسنده برگزار می شود و بنا دارد پس از نشستی با موضوع بررسی ادبیات زنانه ایران، جشنی برای بانوان نویسنده برگزار کند.

حسینی پور نیز در این دیدار از آمادگی موسسه خانه کتاب برای همکاری های لازم با فرهنگسرای انقلاب اسلامی در برگزاری برنامه های مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

502

خانه کتاب محمد جعفری فرهنگسرای انقلاب تازه های ادبیات جشن بانوی فرهنگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد