Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -
به گزارش ایران اکونومیست؛   عبدی افتخاری  درخصوص برگزاری مسابقات اسکی آلپاین آسیا در ایران، گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری مسابقات بسیار خوب و با کیفیتی بودیم و به اذعان همه کارشناسان و سرکت کنندگان، این مسابقات در بالاترین سطح آسیا برگزار شد.
افتخاری ادامه داد: عوامل فدراسیون و پیشکسوتان تلاش زیادی در برگزاری این مسابقات کردند و خوشحالم توانستیم با اتحاد کار بزرگی را در اسکی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون اسکی در رابطه با نتایج بدست آمده از سوی ورزشکاران ایران در این رقابت آسیایی، گفت: نتایج بدست آمده با توجه به شرایط موجود بسیار بالاتر از حد انتظار ما بود و ورزشکاران ما به موفقیت های بزرگی در این رقابت ها دست پیدا کردند.
وی تصریح کرد: ورزشکاران المپیکی ما تمرینات خود را زودتر آغاز کرده بودند و شرایط بهتری داشتند اما ورزشکاران غیر المپیکی با وجود اینکه تمرینات خود را به خاطر کمبود بارش ها بسیار دیر شروع کردند نتایج قابل قبولی بدست آوردند.
افتخاری اظهار کرد: بی تردید اگر تمرینات اسکی بازان ما زودتر شروع می شد نتایج بهتری کسب می کردیم اما در مجموع از عملکرد ورزشکارانم بسیار راضی هستم.
وی درخصوص گلایه رسانه ها از عملکرد رسانه ایی پیست دربند سر به عنوان برگزار کننده مسابقات قهرمانی آسیا، که موفق به پوشش خبری رقابت فینال نشدند،گفت: من هم معتقدم که عوامل پیست باید در زمینه اطلاع رسانی بسیار قوی تر عمل می کردند و روز گذشته مشکلات زیادی درخصوص پوشش خبری فینال رقابت ها وجود داشت و باید نگاه ویژه ایی صورت می گرفت.
بیست و هفتمین دوره مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در دربندسر روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون توسعه قهرمانی این وزارت خانه با برگزاری رقابت فینال به پایان رسید که در پایان تیم قزاقستان با 5 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز قهرمان شد.
تیم اسکی آلپاین ایران نیز با 2 طلا، 6 نقره و 4 برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و کره جنوبی به مقام سوم رسید.
بیست و هفتمین دوره مسابقات اسکی آلپاین آسیا در رده های سنی مختلف در ایران برگزار شد و این برای نخستین بار بود که کشورمان در رده سنی بزرگسال میزبان مسابقاتی در این سطح بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران