Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از  شبکه تلويزيوني العالم، سازمان هاي حقوق بشري درباره اقدامات سرکوبگرانه رژيم آل خليفه در بحرين عليه مخالفان ابراز نگراني کردند.  اين سازمان ها نگراني خود را در نشستي که در حاشيه سي و هفتمين دور نشست هاي شوراي حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، براي بررسي اوضاع حقوق بشر در بحرين برگزار شد، اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبکه العالم افزود: قتل، اعدام، تعقيب و سلب تابعيت از افراد به سبب مسائل سياسي و طايفه اي از جمله مسائلي است که در خصوص حقوق بشر در بحرين مطرح شد. 

حنان صلاح کارشناس و پژوهشگر بخش خاورميانه در سازمان ديده بان حقوق بشر گفت: زندگي در بحرين به گونه اي شده است که اگر مخالف حکومت باشيد يا ديدگاه هايي متفاوت با حکومت داشته باشيد، نمي توانيد اين ديدگاه ها را مطرح کنيد. 

در ادامه گزارش آمده است: بي توجهي طرف هاي ذيربط و شوراي حقوق بشر به نقض حقوق بشر در بحرين، يکي از عوامل افزايش نقض حقوق بشر در اين کشور به شمار مي رود. 

مايک باين مدير سازمان آمريکايي هاي حامي دموکراسي و حقوق بشر در بحرين گفت: شوراي حقوق بشر و کشورهاي عضو به موضوع حقوق بشر در بحرين توجهي نمي کنند و همين امر باعث وخامت اوضاع انساني در اين کشور شده است. بايد براي به جريان انداختن موضوع بحرين و طرح آن تلاش کنيم. 

خبرنگار ادامه داد: آمارهاي سازمان هاي حقوق بشري نشان مي دهد چهار هزار بازداشت شده در زندان هاي بحرين وجود دارد که به سبب مخالفت با رژيم بحرين به زندان افتاده اند. علاوه بر اين از چهارصد و پنجاه نفر نيز سلب تابعيت شده است. سازمان هاي حقوق بشري درباره اين که ابتدايي ترين اصول حقوق بشر در بحرين رعايت نمي شود اتفاق نظر دارند و درباره ادامه سياست پاکسازي نژادي و انتقامجويي که مقامات بحرين اعمال مي کنند هشدار مي دهند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم

لارا البورنو حقوقدان و فعال سیاسی فلسطینی - آمریکایی درباره حمایت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی صحبت کرده است و می‌گوید: از نگاه آمریکا حقوق بشر برای همه نیست.
این حقوقدان ادامه می‌دهد: اسرائیل امتداد پروژه امپریالیستی آمریکاست. بدون حمایت واشنگتن از تل‌آویو، نسل‌کشی در غزه ادامه پیدا نمی‌کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • ببینید | سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی
  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم