Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@03:38:27 GMT

تولد نوزاد شاخدار+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۵۸۹۲

تولد نوزاد شاخدار+تصاویر

ساعت24-جراحی نفسگیر نوزاد فیلیپینی که با داشتن غده‌ای شبیه شاخ روی سرش به «بیمار تک شاخ» معروف شده بود، با اصرار خانواده‌اش متوقف شد.

 این نوزاد که«نیل جان پرادو» نام دارد تحت مراقبت خانواده‌اش قرار دارد. اما پزشکان این شرایط را ناشی از نوعی بیماری نادر می‌دانند که باید از مغز نوزاد حذف شود تا او بتواند به زندگی عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر 20 ساله «نیل» گفت: او کودکی خاص است که از زمان تولد برکت زندگی‌مان شده است. گرچه این شاخ هر روز بزرگتر شده و شرایط سختی را برای ما وفرزندمان رقم زده است اما نگرانیم که با برداشتن آن برکت از زندگی‌مان برود.
این زائده مغزی تا پیش از تولد نوزاد دیده نشده بود و تنها بعد از تولدش مشخص شد. پزشکان معتقدند در صورت خارج نشدن این غده، به مغز پسرک فشار وارد شده و او هرگز نمی‌تواند زندگی عادی داشته باشد.اما خانواده‌اش بشدت مخالف این کارهستند.

---

تولد یونیکورن واقعی +تصاویر تولد یونیکورن واقعی +تصاویر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است