Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده گروه ۶۲ توپخانه، موشکی و پدافند هوایی مومنون استان کرمانشاه گفت: بزرگداشت مقام پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به راهبردی برای سپاه و نظام اسلامی تبدیل شده است. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سرهنگ مرادی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان گروه توپخانه 62 مومنون با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: دعوت از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت یک راهبرد برای سپاه و نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده گروه 62 توپخانه، موشکی و پدافند هوایی مومنون استان کرمانشاه افزود: این پیشکسوتان در مقطعی همچون دفاع مقدس با نثار جان خود به ما درس شهادت و مقاومت آموخته و یک راهبردی برای آیندگان تعیین کردند.

مرادی با بیان اینکه باید همواره رهرو پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باشیم، گفت امیدوارم این جلسه که به اسم پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نامگذاری شده است برای نظام اسلامی خیر و برکت داشته باشد.

این مقام نظامی هدیه این مراسم بزرگداشت را تقویت ارتباطات دانست و بیان کرد: باید با داشتن یک ارتباط همیشگی و کسب تجربه از برادران پیشکسوت، این تجربیات را به نسل جدید انتقال دهیم.

مرادی افزود: امیدوارم رهرو برادران پیشکسوت و فرماندهان آنها باشیم که با داشتن تجربه گران بها و کوله باری از تجربه که در عرصه سخت جنگ به دست آورده‌اند منبع الهام‌بخشی برای انتقال به نسل بعد هستند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ویسمرادی عصر جمعه در اولین دورهمی تشکیلاتی نهضت اجتماعی جوانان این استان به‌عنوان علمداران اجتماعی که با حضور دبیر نهضت اجتماعی کشور در سالن جلسات دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نهضت اجتماعی جوانان از سال ۱۴۰۰ در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راه اندازی شد.

وی افزود: حضرت آقا توضیح دادند که فناوری پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب از طریق حلقه‌های میانی راه‌اندازی جبهه عمومی منضبط صورت خواهد گرفت.

دبیر نهضت اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: بر همین اساس قرارگاه بقیه الله از سال ۱۴۰۰ یک بازوی اجتماعی را به نام مجموعه نهضت اجتماعی جوانان در کشور راه اندازی کرد.

ویسمرادی خاطرنشان کرد: این نهضت در همه استان‌های کشور، رابطه‌های شهرستانی دارد و فعالان اجتماعی و حلقه‌های میانی را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه نهضت اجتماعی جوانان در هفت عرصه فعالیت دارد، افزود: این عرصه‌ها شامل حوزه‌های محیط زیست، قرض‌الحسنه، خیریه، خدمات اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، مروجین کسب و کار خُرد خانگی و کانون‌های حمایت از دامداری و کشاورزی است.

ویسمرادی تاکید کرد: نهضت اجتماعی در این عرصه‌ها به دنبال شناسایی گروه‌های مردمی و ظرفیت‌یابی آنها و سپس شبکه سازی در جهت انجام عملیات عمومی پر تعداد مردمی در جهت گره گشایی از مشکلات اجتماعی است.

وی توضیح داد: این نهضت از افرادی که در عرصه کسب و کار مشغول فعالیت هستند برای ورود افراد دیگری به عرصه اشتغال کمک می‌گیرد و با این کار تلاش دارد از مردم به خود مردم خدمت برساند.

دبیر نهضت اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: با این اقدام علاوه بر گره گشایی از کار مردم، یک جبهه عمومی منضبط برای خدمت به انقلاب نیز طراحی و اجرا شده است.

به گفته ویسمرادی، در یک افق زمانی مشخص ۱۰ درصد از مردم به صورت گروه‌های ۴ یا ۵ نفری در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی مشارکت فعال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امروز اولین دورهمی تشکیلاتی علمداران اجتماعی در استان کرمانشاه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این نهضت در کرمانشاه طی چهار ماه اخیر به صورت جدی شروع به فعالیت کرده و در همه شهرستان‌های نیز شبکه سازی انجام داده است.

کد خبر 6089365

دیگر خبرها

  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی