Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@07:14:57 GMT

فعالیت گمرک بیله سوار مغان شبانه روزی می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۷۷۵۳

فعالیت گمرک بیله سوار مغان شبانه روزی می شود

به گزارش برنا،حسن قبادی در دیدار با مدیرکل گمرکات استان اردبیل با اشاره به اینکه مرز بیله سوار برای توسعه همکاری های اقتصادی و اجتماعی 2 کشور با اهمیت است، افزود: کارشناسانی از گمرکات کشور جهت بررسی 24 ساعته شدن فعالیت گمرک به شهرستان بیله سوار سفر خواهند کرد و ظرفیت های ترانزیتی و مسافری شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه راه اندازی گمرک با رویکرد الکترونیکی و حمایت از تولید داخلی و صادرات محصولات غیرنفتی از اولویت های گمرکات ایران می باشد ، اضافه کرد: در این راستا گمرک بیله سوار به سامانه نرم افزاری بروز مجهز شده و دستگاه ایکس ری کامیونی نیز بعنوان یکی از نیازهای مهم سال آینده در آن نصب خواهد شد.
فرماندار بیله سوار مغان با اشاره به فعالیت های گمرک این شهرستان بیان کرد: در سال جاری 23 میلیون دلار صادرات از گمرک بیله سوار انجام شده و در این مدت واردات نیز 343 هزار دلار بوده است.
به گفته وی ، صادرات محصولات از گمرک بیله سوار امسال با افزایش 4 درصدی و واردات با کاهش 80 درصدی همراه بوده و روند در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
قبادی افزود: گمرک بیله سوار در حوزه صادرات چمدانی نیز جز 2 گمرک برتر کشور است و امسال تاکنون بیش از 12 میلیون کیلوگرم محصول به ارزش 28 میلیون دلار به صورت چمدانی صادر شده است.
وی همچنین با اشاره به برخی مزیت های قانونی کارکنان دولت در این شهرستان گفت: حق نوار مرزی برای همه کارکنان دولت در شهرستان بیله سوار انجام نشده و این امر با جدیت پیگیری خواهد شد تا برای مناطق محروم و مرزی لحاظ شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج