Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی فر در مقابل الوحده روز خوبی را پشت سر گذاشت و با پاس های کلیدی خود دفاع الوحده را به هم ریخته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قاسم حدادی فر در دیدارهای ابتدیی لیگ هفدهم برابر سیاه جامگان با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد ولی زودتر از چیزی که انتظار می رفت به ترکیب اصلی تیم بازگشت تا با توجه به اعتقادی به امیرقلعه نویی به بازی او دارد، یکی از نفرات اصلی او در میان میدان و کنترل کننده نبض بازی برای او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم حدادی فر نیز با نمایش هایی که در لیگ به خصوص در نیم فصل دوم ارائه داد، جواب اعتماد سرمربی ذوب آهن را داد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با تجربه ای خود به خوبی کمک حال قلعه نویی و هم تیمی های خود بوده است.

کاپیتان ذوب آهن در مقابل الوحده ۷۸ دقیقه در ترکیب ذوب آهن بود و ۵۵ پاس برای هم تیمی های خود ارسال کرد که یکی از آنها به زیبایی هر چه تمام تر برای فخرالدینی ارسال شد، اما مدافع راست ذوبی ها قدر این موقعیت را ندانست تا حدادی فر در پایان بازی هم به این موضوع اشاره کند که می توانستند با گل های بیشتری از زمین مسابقه خارج شوند.

در مجموع ذوب آهن در شرایطی موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند برابر الوحده شد که نقش قاسم حدادی فر در این سه امتیاز غیرقابل انکار بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم