Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: تاکنون ۵۱ میلیارد تومان بودجه صرف جاده سنندج-مریوان شده تا این جاده به بهره‌برداری برسد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده پیش‌از ظهر امروز در نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و سنی استان کردستان که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان وارث یک سری عقب‌ماندگی‌های تاریخی و مزمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وضعیت مرزی، جنگ تحمیلی، ناامنی‌های اوایل انقلاب و عدم توسعه و ناعدالتی پیش از انقلاب همگی موجب عدم توسعه استان کردستان شده است.

خدمات نظام برای مردم کردستان بیان شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان تصریح کرد: بسیاری از افراد تلاش دارند چهره یک استان نفرین شده و اینکه کسی برای کردستان دل نمی‌سوزاند را نشان دهند اما ما وظیفه داریم خدمات و کارهای صورت گرفته توسط نظام را برای مردم بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه تنها با تزریق پول صورت نمی‌گیرد، گفت: کارهای بسیاری در استان کردستان صورت گرفته اما باید تلاش کنیم که کارهای فرهنگی، عمرانی و اشتغال‌زایی را نیز توسعه دهیم.

نصراللهی‌زاده افزود: تمام روستاهای استان کردستان دارای برق بوده و در کشور 62 درصد از جمعیت روستایی دارای گاز هستند اما با قول‌هایی داده شده، قرار است تا پایان سال، 93 درصد از روستاهای استان گازرسانی شود.

وی اظهار کرد: متأسفانه زیر ساخت‌ها و جاده‌های استان بسیار مشکل‌آفرین است و تصادفات بسیاری صورت می‌گیرد اما در برخی نقاط نیز همچون جاده سنندج-مریوان کار صورت می‌گیرد و تاکنون 51 میلیارد تومان بودجه صرف شده تا این جاده به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با شاره به اینکه استان اکنون به کارگاه راه‌سازی تبدیل شده است، گفت: در چند سال اخیر اقدامات در حوزه راه و ارتباطات و آب در اولویت نخست بوده، بنابراین ناامیدی گناه بزرگی است، مطالبه‌گر باشیم اما باید کارهای صورت گرفته شده در کردستان را نیز ببینیم.

وی گفت: در سال 96 نسبت به 95 بودجه استانی بیش از 2 و نیم برابر شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به سهم استان از رودخانه‌های مرزی، خاطر نشان کرد: سهم کردستان دو هزار و 980 هکتار بود که این میزان با رایزنی به 40 هزار هکتار افزایش یافته است.

کارخانه لاستیک بارز کردستان 40 درصد از لاستیک کشور را تامین می‌کند

وی گفت: نیازمند فضاسازی و ایجاد روحیه کار و تلاش در استان هستیم و کارآفرینی و ثروت آفرینی در کنار تخصیص اعتبارات دولتی بسیار ارزشمند است.

نصراللهی‌زاده با بیان اینکه در استان کردستان کار و تلاش در حال رونق است و نباید ناامیدی را ترویج داد، افزود: 3 گاوداری صنعتی با اعتبار 18 میلیارد تومان در حال انجام است و کارخانه لاستیک بارز دهگلان 40 درصد از لاستیک کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۸ سد کردستان سرریز شد