Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  بدين وسيله به اطلاع مي رساند کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداري سال 1396 ازطريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org
بدين وسيله به اطلاع مي رساند کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداري سال 1396 ازطريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلباني که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامي کادر اداري قوه قضائيه پذيرفته شده اند، مي بايست براي بررسي مدارک اوليه از تاريخ 1/3/1397 لغايت 1/4/1397 با در دست داشتن مدارک زير به دادگستري استان انتخابي محل خدمت (معاونت منابع انساني) مراجعه نمايند. قبل از تاريخ مذکور از هرگونه مراجعه خودداري شود.
مدارک مورد نياز براي بررسي:
1- اصل و تصوير شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (کليه صفحات)
2- اصل و تصوير کارت ملي و کارت پايان خدمت و يا معافيت
3- اصل و تصوير آخرين مدرک تحصيلي
4- ارائه گواهي خدمت در شوراي حل اختلاف (مختص کساني که از امتياز شوراي حل اختلاف استفاده نموده اند)
5- ارائه گواهي ايثارگري از بنياد شهيد و امور ايثارگران (مختص مشمولين سهميه 25% و 5% ايثارگران)
6- ارائه گواهي معلولين (مختص سهميه 3%)
7- ارائه مستندات مبني بر بومي بودن
8- ارائه گواهي مشمولين حافظان قرآن
ضمناً داوطلبان شرکت کننده درآزمون درخصوص هرگونه سوال دررابطه با نتايج آزمون مي توانند حداکثر تا96/12/24 تقاضاي کتبي خودرا به حوزه معاونت منابع انساني قوه قضائيه ارسال واز مراجعه حضوري اکيداً خودداري فرمايند.بديهي است به اعتراضاتي که بعد از تاريخ مذکور واصل گردد پاسخ داده نخواهد شد.
معاونت منابع انساني قوه قضائيه
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور