Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:57:01 GMT

افتتاح مرکز بیماران راوانی در شهرستان لردگان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۰۴۰۱

افتتاح مرکز بیماران راوانی در شهرستان لردگان

با حضور معاون توابخشی بهزیستی کشور، مدیر کل بهزیستی استان و جمعی از مسئولین شهرستانی مرکز بیماران روانی گرانمهر لردگان افتتاح گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، در این آیین حسین نحوی نژاد معاون توابخشی بهزیستی کشور گفت: شهرستان لردگان دارای سابقه تاریخی بسیار خوبی است و یکی از شهرستان های فرهنگ دوست کشور است که علیرغم استعدادها و قابلیت هایی که در این شهرستان وجود دارد کمبودهایی نیز در این شهرستان هست و نیاز است هرچه سریعتر برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به معضلات و مشکلاتی که بعضی از خانواده ها در زمینه نگهداری از بیماران روانی مزمن دارند و نیازی که این بیماران به توانمند سازی و توانبخشی دارند مرکز توانمند سازی و توانبخشی شبانه روزی گرانمهر برای بیماران روانی مرد در این شهرستان افتتاح گردید که علاوه بر بیماران خود شهرستان، بیماران سایر مناطق استان را نیز تحت پوشش قرار می دهد و به آنها ارائه خدمت و سرویس می دهد.


نحوی نژاد بیان داشت: با افتتاح این مرکز ۱۴ شغل مستقیم ایجاد شده است و به ۵۰ بیمار روانی در این مرکز ارائه خدمت می شود.

وی افزود: در کل کشور در طول ۱۵ سال  حدود ۱۲ هزار تخت برای بیماران روانی مزمن ایجاد شده است که همه این خدمات به خاطر مشارکت مردم  و مشارکت اجتماعی بوده است که این روند در دولت تدبیر امید شتاب بیشتری  به خود گرفته است.


معاون توابخشی بهزیستی کشور، ضمن قدردانی از مسئولین استانی و شهرستانی و موسس این مرکز گفت: مشکلاتی در این مرکز وجود دارد که بنا شد بر اساس مصوبه هیات وزیران برای هر بیمار یارانه ای به این مرکز اختصاص داده شود تا بتوانند علاوه بر رفع مشکلات خود یک مرکز مناسبتری برای این بیماران ایجاد نمایند تا توانبخشی این بیماران سریعتر و مناسب تر انجام گردد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر