Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@00:27:00 GMT

زنگ نیکوکاری در مدارس چالدران به صدا درآمد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۰۴۳۲

زنگ نیکوکاری در مدارس چالدران به صدا درآمد+تصاویر

زنگ آغاز جشن نیکوکاری روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور طی آیینی در مدارس شهرستان چالدران نیز نواخته شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران ، آیین نواختن زنگ آغاز جشن نیکوکاری صبح امروز با حضور امام جمعه، جانشین سپاه شهرستان ،بخشدار مرکزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مدیریت آموزش و پروش چالدران و مسئولان شهرستان  در مدرسه دخترانه فاطمیه این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چالدران در این مراسم باتبریک فرا رسیدن سال جدید به دانش آموزان گفت:جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال نو انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام آقایی با اشاره به آیات قرآن در مورد کمک رسانی و انفاق به نیازمندان افزود:از جمله وظایف همه مسئولان و مردم شرکت در جشن نیکوکاری برای کمک و مساعدت به هم‌نوعان و مستضعفین است.
وی با تاکید بر حضور یکپارچه فرهنگیان همراه با سایر مردم در جشن نیکوکاری اظهارکرد: یکی از مهم ترین اهداف طرح نیکوکاری فرهنگ سازی و تقویت روحیه انفاق، نوع دوستی، عطوفت، همدلی و حمایت از نیازمندان و مستضعفان در میان دانش آموزان و نسل جوان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالدران نیز با بیان اینکه، کمک های جمع آوری شده در مدارس سطح شهرستان  توسط انجمن اولیا و مربیان در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آستانه روز معلم و با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان زنگ سپاس معلم در مدارس استان نواخته شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تقدیر شد.

 مراسم زنگ استانی سپاس معلم  در دبستان حضرت مریم (س) روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه نواخته شد.

در این مراسم عبدالله  حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک روز معلم گفت: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی افزود: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها  باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

وی ادامه داد:  امروز کار‌های فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

 

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت