Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به اجرای نیات واقفین گفت: امروز فرهنگ وقف نباید مورد بی‌مهری قرار گیرد و اجرای نیات واقفان جدی‌تر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درجلسه ستاد شهرستانی طرح دست های مهربانی در سرپل ذهاب اجرای نیات واقفین را بسیار با اهمیت دانست و افزود: امروز فرهنگ وقف نباید مورد بی‌مهری قرار گیرد و اجرای نیات واقفان جدی‌تر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جهت‌دار کردن نیات واقفین به سمت نیازهای روز جامعه را یک اقدام خوب در راستای کمک به رفع مسائل و مشکلات روز جامعه دانست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرپل ذهاب در ادامه گفت: بالغ بر1200نفر از دانش آموزان مستعد زلزله زده سرپل ذهابی در یک سال تحصیلی خود از توزیع کیف و لوزام التحریر با ملزومات آوزشی،با اعتبار500میلیون ریال از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش بهره مند خواهند شد.

داریوش یاوری عمل امینانه به نیات واقفین را از جمله مهمترین کار اداره اوقاف دانست و گفت: مردم باید ثمره وقف را ببینند تا به صورت جدی دراین عرصه وارد عمل شوند و آثار و برکات وقف را به صورت ملموس درک و مشاهده کنند.

انتهای پیام/* 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار سریال آیدا پناهنده از سوم خرداد

سریال آیدا پناهنده با عنوان «در انتهای شب» با بازی پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین از سوم خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا و طبق پیگیری از ساترا، سریال آیدا پناهنده با عنوان «در انتهای شب» از سوم خردادماه از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین نقش‌های اصلی این مجموعه را برعهده دارند.

«در انتهای شب» سریال ۹ قسمتی است و اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

آیدا پناهنده و ارسلان امیری نویسندگان فیلمنامه و محمد یمینی تهیه‌کننده «در انتهای شب» هستند.

ساخت این مینی‌سریال ۹ قسمتی مدت‌ها پیش به پایان رسیده.

آیدا پناهنده پیش از این فیلم‌های «ناهید»، «اسرافیل»، «تی تی» و ... را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر/عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • انتشار سریال آیدا پناهنده از سوم خرداد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی