Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در مراسم آغازین این جشن بابیان اینکه امسال ۶۲۶ مدرسه این استان در برگزاری جشن نیکوکاری مشارکت دارند، گفت: هم‌اکنون شش هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند و شش هزار و ۸۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

اهرابی با تأکید بااینکه کمیته امداد این استان برای رفع نیازهای سال نو مددجویان طرح‌های متنوعی را در دست اجرا دارد، افزود: مشارکت مردم در جشن نیکوکاری خود حرکتی مهم در برقراری توازن اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جشن نیکوکاری را الگویی سازنده در تربیت کودکان و دانش آموزان دانست و ادامه داد: نهادینه کردن محبت به هم نوع و استفاده از ابزارهای لازم در این زمینه، تأثیرات مهمی در شکل‌گیری شخصیت اجتماعی و دینی همسو بافرهنگ انفاق دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تأکید بر اینکه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد دارای استعدادهای بسیاری هستند که برای رسیدن به موفقیت نیاز به امکانات دارند، ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با پرداخت کمک‌های خیرخواهانه خود بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند را تأمین کنند و زمینه رشد و موفقیت آنها را فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کمک‌ها مردمی جشن نیکوکاری در سرفصل‌های مختلف نیازمندی مددجویان هزینه می‌شود، بیان کرد: هم‌اکنون تمامی نیازهای خانوارهای تحت حمایت در این نهاد شناسایی‌شده و این نهاد با دریافت کمک‌های مردمی در پی رفع نیازهای شب عید این عزیزان است.

وی بابیان اینکه مردم استان خراسان شمالی سال گذشته مشارکت خوبی در جشن نیکوکاری داشتند، افزود: امیدوارم باهمت مردم سخاوتمند خراسان شمالی جشن‌های ملی و مذهبی این نهاد رونق بیشتری پیدا کند تا شاهد حضور هیچ دانش‌آموز نیازمندی در سطح استان نباشیم.

وی در ادامه بابیان اینکه از کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست استان برای تهیه مایحتاج نیازمندان استقبال می‌کنیم، افزود: ما امسال برای آسان‌سازی جمع‌آوری کمک‌ها سامانه الکترونیکی سامانه#۰۵۸*۸۸۷۷* را در دسترس تمامی شهروندان عزیز قراردادیم و علاوه براین هم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به ۸۰۲ پایگاه نیکوکاری دایر در شهرستان‌های استان خراسان شمالی تحویل دهند.

شایسته ذکر است: جشن نیکوکاری فردا ۱۷ اسفند در میدان‌ها شهر و پایگاه‌های کمیته امداد خراسان شمالی و ۱۸ اسفند نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم

در آستانه روز معلم، «زنگ سپاس معلم» در مدارس اردبیل نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در آستانه روز معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس اردبیل نواخته شده و با حضور استاندار اردبیل از تعدادی معلمان تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این مراسم، اظهار داشت: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز است و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته بوده و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم‌آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود.

کلام‌الله صفری افزود: بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون در اردبیل ایجاد می‌شود و نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش است.

.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی