Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از استعفای غیر منتظره رسول خادم، هم آقای سلطانی فر و هم آقای داورزنی با این استعفا مخالفت کردند و تا همین امروز هم اصرار بر حضور آقای خادم و برنامه ریزی برای موفقت کشتی در بازیهای آسیایی و المپیک آینده است. علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی از رسانه ها درباره حمایت نکردن وزارت ورزش و جوانان از رسول خادم گفت: استعفای ناگهانی آقای خادم روز چهارشنبه و در جریان سفر استانی وزیر به بندرعباس آنهم از طریق بیانیه سایت فدراسیون به اطلاع عموم از جمله مسئولان وزارت خانه رسید!

وی ادامه داد: بعد از استعفای غیر منتظره رسول خادم که تنها دو ماه بود با اکثریت مطلق آرا به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شده بود، هم آقای سلطانی فر و هم آقای داورزنی با این استعفا مخالفت کردند و تا همین امروز هم اصرار بر حضور آقای خادم و برنامه ریزی برای موفقت کشتی در بازیهای آسیایی و المپیک آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رغبتی گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم آقای خادم تماس های تلفنی معاون قهرمانی و حتی پیامک های او را هم بی جواب گذاشته است و عدم پاسخگویی آقای خادم به مسئولان ورزشی، ما را در وضعیت بلاتکلیفی برای اداره فدراسیون قرار داده است که امیدوارم به زودی با حضور رسول خادم و اعضای هیات رییسه فدراسیون، این مشکل بر طرف شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است

ایسنا/هرمزگان با گذشت چند روز از مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار شد، هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، با گذشت چند روز از گلایه و مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار گردید هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است و فعالان رسانه این شهرستان به این اقدام مذکور اعتراض‌هایی دارند.

 بهرام رضائی فعال رسانه‌ای شهرستان میناب امروز ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با ابراز گلایه از بی‌اعتنایی دبیر جشنواره آسمان هشتم به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان میناب اظهار کرد: رسانه یک ابزار تاثیرگذار در افکار عمومی و فرهنگ جوامع است که نادیده گرفتن آن فاصله گرفتن از دیپلماسی فرهنگی است.

وی افزود: رسانه می‌تواند در تبیین و ترویج ارزش‌های فرهنگی کشور و در توسعه روابط فرهنگی و در فراهم آوردن بستر و زمینه ای برای مطالعه آداب و رسوم و سنن فرهنگ ها در همه نقاط کشور نقشی عمده داشته باشد.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات هرمزگان گفت: این عدم پاسخگویی اعتنایی و بی‌احترامی به خبرنگاران شهرستان است که به وسیله دبیر جشواره آسمان هشتم رقم خورده‌است و این اقدام را رسانه‌ها نمی‌پذیرند و خواستار پیگیری این موضوع از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هستند.

علی نجفی پیشکسوت و فعال رسانه‌ای مینابی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این رفتار مسئولان جشنواره در خصوص رسانه‌های میناب به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اذعان کرد: گزینش کردن خبرنگاران برای حضور در این جشنواره با هدف کمرنگ جلوه دادن نقش رسانه‌ها در شهرستان میناب و در تضاد با قوانین و اصول مصرح در باب آزادی مطبوعات و رسانه‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی